Mother, will they like this song?
Verwijderd
whahaha dat heb ik al eens gehad met de muis.
beweeg je de muis hoor je dat in de boxen hoe dat kan snap ik ook nog steeds nie.
en in eens wat he over
beweeg je de muis hoor je dat in de boxen hoe dat kan snap ik ook nog steeds nie.
en in eens wat he over
>overbodig<
ken ik niet, volgensmij is jou pc raar, formateer die zooi en installeer alles opnieuw of gooi je pc weg en koop een nieuwe..
Nee aan jouw hebben we watOp zondag 26 mei 2002 20:49 schreef SuperPaddo het volgende:
ken ik niet, volgensmij is jou pc raar, formateer die zooi en installeer alles opnieuw of gooi je pc weg en koop een nieuwe..
deze pc heb ik nu precies 4 dagen, is toen dus ook pas geformatteerd, dus daar ligt het niet aan...
edit: oh ik zie het al, een newbie. Lees eerst de FAQ's er eens op na jongen...
*schop*
Bekend probleem bij die SB kaarten.....HD aktiviteit veroorzaakt ruis op je geluidskaart. Verplaats de kaart of scherm hem af, of nog beter, koop een terraTec
Kaart verplaatsen, dat ga ik morgen es proberen jah... stom dat ik daar zelf niet aan gedacht hebOp maandag 27 mei 2002 22:24 schreef THEVGE het volgende:
Bekend probleem bij die SB kaarten.....HD aktiviteit veroorzaakt ruis op je geluidskaart. Verplaats de kaart of scherm hem af, of nog beter, koop een terraTec
TerraTec mag dan wel goed zijn, ik heb min of meer hetzelfde probleem.Op maandag 27 mei 2002 22:24 schreef THEVGE het volgende:
Deze geluidskaarten geprobeerd:
Terratec EWS88MT
SB Live!
SB AWE 64 Gold
SB AWE 64
SB AWE 32
SB Vibra 16
Alle met hetzelfde probleem: als er op het scherm iets veranderd (laten we zeggen: open de verkenner, en sluit hem weer) hoor je dat als wat gekerm door de audio.
En geloof me, ik heb alles geprobeerd. (BIOS, ander slot, bla bla...)
Anyway, wat ik wil zeggen: het hoeft zeker niet aan de SoundBlaster te liggen.
Maar verplaatsen naar een ander slot, wat met drivertjes en BIOS instellingen knoeien kan de oplossing zijn...
Alles kan stuk.
Verwijderd
Volgens mij is dit een typisch geval van de bekende XP/Creative/ACPI problemen.
Ik had hetzelfde, maar ben er nu dus wel eindelijk vanaf
kijk eens hier:
[topic=332784/2/25]
of hier:
[topic=222919/9/25]
kijk eens hier:
[topic=332784/2/25]
of hier:
[topic=222919/9/25]
mmjammer, ik heb win98se daarop draaien... dus nog geen oplossing...Op dinsdag 28 mei 2002 16:09 schreef Dwarre1 het volgende:
Volgens mij is dit een typisch geval van de bekende XP/Creative/ACPI problemen.
kijk eens hier:
[topic=332784/2/25]
of hier:
[topic=222919/9/25]
Doe de groeten aan die soldeerbout van je. Ik mag die jongens ook wel.
Alles kan stuk.
Install de nieuwste raid drivers.
Dat losste het bij mij ook op.
Dat losste het bij mij ook op.
Ik heb ook datzelfde probleem,
ik heb al vanalles geprobeerd maar het werkt niet.
- andere PCI poort
- het blokeren van bepaalde IRQ's in de bios (reserveren voor ISA)
- nieuwe drivers
Ik heb geen last van krakende geluiden maar van piepen. En ik heb geen VIA chipset dus ik heb niets te maken met 4in1 whatever dat ook is.
iemand ?
- andere PCI poort
- nieuwe drivers
Ik heb geen last van krakende geluiden maar van piepen. En ik heb geen VIA chipset dus ik heb niets te maken met 4in1 whatever dat ook is.
iemand ?
k heb geen microfoon, dus daar zal et niet aan liggen. Het is ook duidelijk de harddisk/controller waar ie op reageertOp dinsdag 28 mei 2002 16:35 schreef LineS het volgende:
Staat je line-in en microphone niet gewoon open ??
Zou je mij ff willen mailen als je de oplossing hebt ? doe ik bij jouw hetzelfde!Op dinsdag 28 mei 2002 16:43 schreef Matsu_matsu het volgende:
Ik heb ook datzelfde probleem,
- andere PCI poort
- nieuwe drivers
iemand ?
Fixed it!
1) Nieuwe RAID Drivers geinstalleerd
2) Audigy een PCI slot verschoven
3) Audigy XP Drivers opnieuw geinstalleerd
4) Gaan!
Weet niet of alle stappen nodig zijn, maar het werkt nu in ieder geval! I'm so happy!
1) Nieuwe RAID Drivers geinstalleerd
2) Audigy een PCI slot verschoven
3) Audigy XP Drivers opnieuw geinstalleerd
4) Gaan!
Weet niet of alle stappen nodig zijn, maar het werkt nu in ieder geval! I'm so happy!
Het leuke van dat ACPI is toch juist dat je geen gehoer meer hebt met die IRQ's ?Op dinsdag 28 mei 2002 17:58 schreef 4POX het volgende:
Ik weet wat het probleem is.. Het leuke van windowss is dat die alle apperaten opdezelfde IRQ gooit.. Waarschijnlijk nummer 9. Dan kun je veranderen in je bios wat je maar wil. Maar het helpt geen bal omdat windows de irq huishouding regelt via het acpi beesje...
Ik heb ook altijd dat me geluid kraakt. Maar ik heb het alleen op Windows XP en het gekraak word erger als ik iets download.
Weet iemand een oplossing?
Btw: Ik heb ook een SB
Weet iemand een oplossing?
Btw: Ik heb ook een SB
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Verwijderd
k had t eerst ook met een sb live. k heb vanalles geprobeert en uiteindelijk de buffer groter gemaakt (nu iets van 20mb) en toen ging t ineens goed.
Ik had het ook, bleef een specifieke audio input te zijn, de aux waar ik het geluid van de hauppauge wintv kaart inhad, disablen in de mixer-->geen gekraak terwijl wav enzo wel gewoon afspeelt.Als ik die tv wil horen, vink ik hem ff aan.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Waar ken ik de PCI latency patch vinden? Ennuh waar kan je de buffer groter maken? Misschien merk je wel dat ik beetje noob ben.
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Pagina: 1