Waar koop ik een flight case

Pagina: 1
Acties:

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:54
Ik zoek een flight case om 2 towers in te bouwen. waar koop ik die op internet of in de buurt van amsterdam??

Voor de mensen die neit weten hoe het eruit ziet 8-) :
Afbeeldingslocatie: http://www.dmf.co.uk/acatalog/TECHNICS%20CLEAR%20BLUE%20FLIGHT%20CASE.gif

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 09:50
Zin om Resettim en Oeloe na te gaan doen??

Wèh zedde gij??

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Een flightcase zelf bouwen is een stuk goedkoper en dan kan het ook helemaal naar je eigen wens

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:54
Op zondag 26 mei 2002 18:55 schreef Havocnl het volgende:
Zin om Resettim en Oeloe na te gaan doen??
Nee niet echt, ik zoek een standaard *D

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 19:47
Dit bedrijf heeft flight cases, ook al staan ze niet op de website. Je kunt ze altijd bellen:

http://www.bse-pro.nl

Verwijderd

in een goede muziek winkel hebben ze reeds gebouwde en alle materialen om ze te bouwen
zelf bouwen is niet zo moeilijk ,maar je moet er wel de spullen voor hebben
en als je geluk heb kan je dat zelfs nog bij die winkel zelf doen , bij ons wel tenminste

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

eurosound Haarlem, ze zijn weer open. dat zit nu op de plaats waar display eerst zat. die verkopen dus nu de electronica van Display en ook hun prof audio apparatuur. ze zitten ong 500meter van station Haarlem af.

more info, moet je bij Oeloe zijn. die werkt daar :D :)

[edit]
amsterdam, zijstraat van de churchillaan zit ook nog een zaak waar je koffers/flightcases op maat kan laten maken. dat zit achter de ceintuurbaan..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Hmmmm, waarom toch altijd gelijk zelf bouwen roepen :? :?. Een flight case bouwen is wel heel iets anders als je case modden. Je moet bijvoorbeeld de beschikking hebben over zaagapparatuur om grote platen te zagen (nee niet de hand- of decoupeerzaag). Verder moet je een beetje redelijke popnageltang hebben, een gemiddeld flight case'je ... 200 popnagels :D. En al dat aluminium profiel is ook niet goedkoop, alles wat je overhoud is nutteloos als je het één keer nodig hebt.

Kortom je kunt er beter één kopen. Waar??? Bij de betere (podia) belichting & audio zaak. Deze kunnen ook cases op maat maken. Kosten??? Denk niet dat een goedkoop is, voor een beetje flight case kun je toch wel minimaal 200 euro voor neer tellen.

edit:
typo's :D

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 26 mei 2002 19:26 schreef mad_maxz het volgende:
Hmmmm, waarom toch altijd gelijk zelf bouwen roepen :? :?. Een flight case bouwen is wel heel iets anders als je case modden. Je moet bijvoorbeeld de beschikking hebben over zaagapparatuur om grote platen te zagen (nee niet de hand- of decoupeerzaag). Verder moet je een beetje redelijke popnageltang hebben, een gemiddeld flight case'je ... 200 popnagels :D. En al dat aluminium profiel is ook niet goedkoop, alles wat je overhoud is nutteloos als je het één keer nodig hebt.

Kortom je kunt er beter één kopen. Waar??? Bij de betere (podia) belichting & audio zaak. Deze kunnen ook cases op maat maken. Kosten??? Denk niet dat een goedkoop is, voor een beetje flight case kun je toch wel minimaal 200 euro voor neer tellen.

edit:
typo's :D
verschild per flightcase iig. ik had er bij Oeloe in de zaak toen als ik het niet me vergis een 4U gezien voor fl 200,=

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 19:31 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

verschild per flightcase iig. ik had er bij Oeloe in de zaak toen als ik het niet me vergis een 4U gezien voor fl 200,=
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik ging ff uit van het feit dat hij er 2 towers in kwijt wilde en dat het speciaal op maat wordt gemaakt door een bedrijf :) Hoe kom ik aan die wijze kennis denk je 8-) ... neef van me bouwt flight cases en echt helemaal op maat, en tja dan kom je nog wel eens wat te weten.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Op zondag 26 mei 2002 18:52 schreef Speedener het volgende:
Ik zoek een flight case om 2 towers in te bouwen. waar koop ik die op internet of in de buurt van amsterdam??

...
je kan dit een beetje in de gaten houden
Pagina: 1