Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Topic: Jezus!!!
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
iddOp zondag 26 mei 2002 18:45 schreef D2k het volgende:
u riep?
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
denk je dat je met zo'n openingspost voor elkaar gaat krijgen dat ie weer open gaat?
Het is beter om gewoon rustig te vragen waarom ie dichtgaat. Bereik je veel meer dan dit asogedrag.
Tsjonge jonge jonge.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zo maak je vrienden. Vooral onder de modjes.Op zondag 26 mei 2002 18:44 schreef DeathKnight het volgende:
Open die handel!

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Ja dat heb ik gemerkt in het verledenOp zondag 26 mei 2002 18:45 schreef LuNaTiC het volgende:
whhaahaha
denk je dat je met zo'n openingspost voor elkaar gaat krijgen dat ie weer open gaat?
Het is beter om gewoon rustig te vragen waarom ie dichtgaat. Bereik je veel meer dan dit asogedrag.
Tsjonge jonge jonge.

met zo'n titel + openingspost denk ik dat wanneer "pigs fly" je topic open gaatOp zondag 26 mei 2002 18:45 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
idd
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Is maar ideetje hoor.
doh ik zweer toen ik dat typete was er nog niemand die dat gezegd had
2. hier [topic=369202/1/25] staat een oplossing
Dat er al 4 topics van jou gesloten zijn zegt meer over jouw dan over de moderators.
Misschien dat het wat beter gaat als jij jouw gedrag wat aanpast.
En dan gaat hij per slot van rekening weer gelijk dicht.
hallo. ik heb al 2uur lang topics hier zitten doorlezen. Including deze.. En nee daar staat geen oplossing in. Lees jij m'n topic maar eens daarin staat precies een opsomming van wat ik al geprobeert heb. En dat komt precies overeen met dat topic.Op zondag 26 mei 2002 18:46 schreef zeef het volgende:
1. effe dimmen
2. hier [topic=369202/1/25] staat een oplossing
Dan zitten ze strax weer te zeuren dat ik ouwe topcis omhoog zit te kicken ofzo.Op zondag 26 mei 2002 18:46 schreef M@FI@ het volgende:
Omdat er al zoveel topics zijn is het misschien handiger om die vraag gewoon in 1 van die topics te zetten?
Is maar ideetje hoor.
Verwijderd
2. jouw manier van posten in dit topic hier bevalt me niet;
3. Jouw probleem is opgelost en vindbaar op het web.
Nee, dat topic gaat zeker niet open. Al was het maar vanwege jouw laatste regel
edit: Ik ben ook weer eens langzaam
There is no magic.
Ik loop hier al langer rond dan vadaag. Is me altijd goed bevallen. Maar het beleid omtrend topics die dicht gaan zonder dat er gecontroleerd wordt is echt zwaar belabberd IMHO.Op zondag 26 mei 2002 18:49 schreef ItSnows het volgende:
1. jouw topictitel is allerbelabberst;
2. jouw manier van posten in dit topic hier bevalt me niet;
3. Jouw probleem is opgelost en vindbaar op het web.
Nee, dat topic gaat zeker niet open. Al was het maar vanwege jouw laatste regelLeer je eerst maar eens gedragen.
edit: Ik ben ook weer eens langzaam
Oftewel, als je weer normaal kunt praten, dan mag je evt nog een topic openen hierover (dit LA gedoe, dereacties van ItSnows en The Will zijn duidelijk zat verder).
Dit topic is gesloten.