Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
ff 3d setup runnen 
staat in je NFS 5 route
staat in je NFS 5 route
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
damn jij hebt geluk dat ik aan het eten wasOp zondag 26 mei 2002 18:38 schreef Crash-Override het volgende:
topics genoeg hierover,
dus ff goed searchen
maybe heb je hier iets aan:
[topic=369202/1/25]
dat is overgens niet het enige topic daarover!
klopt, zijn er idd heel veel overOp zondag 26 mei 2002 18:40 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
damn jij hebt geluk dat ik aan het eten was
dat is overgens niet het enige topic daarover!
jij mag van geluk spreken dat ik het afgelopen weken zo druk had,
en nu nog steeds
er is een compatebility update voor op microsoft.com toch?
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Dat hielp ook nietOp zondag 26 mei 2002 19:22 schreef KnEuTeR het volgende:
er is een compatebility update voor op microsoft.com toch?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
flikkerend beeld zeg je?
zet je resolutie es anders,
is je kaart overgeklocked?
probeer eens oudere drivers, hier werkte het perfect met 23.11 detonators en die kaart
probeer eens oudere drivers, hier werkte het perfect met 23.11 detonators en die kaart
Resolutie veranderen helpt niet. M'n kaart is niet overclocked.Op zondag 26 mei 2002 21:25 schreef Crash-Override het volgende:
flikkerend beeld zeg je?
En ik heb verschillende drivers geprobeert vanaf 6 tot 23.11
mischien es aanklooien met de ingame instellingen,Op zondag 26 mei 2002 23:44 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Resolutie veranderen helpt niet. M'n kaart is niet overclocked.
En ik heb verschillende drivers geprobeert vanaf 6 tot 23.11
minder detail voor lucht e.d.?
toch raar, wat voor flikkeringen krijg je precies? (zal wel moeilijk uit te leggen zijn)
kun je mischien een screenie ervan maken?
Ik kan het menu haast niet lezen maar ik getracht wat grafische instellingen te veranderen, maar dat help ook niet.Op zondag 26 mei 2002 23:46 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
mischien es aanklooien met de ingame instellingen,
minder detail voor lucht e.d.?
toch raar, wat voor flikkeringen krijg je precies? (zal wel moeilijk uit te leggen zijn)
kun je mischien een screenie ervan maken?
Het is bij een vriend dus ik kan nu even geen screenshot maken.
Maar in het menu als zowel het spel zijn alle textures gewoon heel gaar. Allemaal paars en andere kleuren en het flikkert als een gek.
Pagina: 1