Toon posts:

FIFA worldcup 2002

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net FIFA worldcup 2002 geinstalleerd en probeer het te spelen maar.... Blauwe scherm-> PC hangt nu een keer of 3 gehad. In het blauwe scherm wordt pmx2hal.dll (onderdeel van de drivers) genoemd.

Ik heb de laatste videodrivers van Hercules (1.5.15.84) .
Mobo: Abit KT7A
Chipset: Via KT133A
CPU: AMD Duron 1000Mhz
RAM: 128MB
Video: AGP Hercules 3D prophet 4500 32 MB + TV-out

Bij de instellingen kan ik bij 3D-optimisation van alles instellen maar ik heb geen idee wat het allemaal inhoudt.

Het spel heeft een proje 3Dsetup dit heb ik gedraaid en staat nu op D3D Device met 800x600 en een vinkje bij triple buffer.

Wat kan ik doen om het spel werkend te krijgen.

PS Bij Fifa 2002 (gewoon) krijg ik ok wel eens een blauw scherm of hij blijft gewoon hanegn maar dat is vaak pas na een uur tot 3 uur spelen.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:44
is ie legaal?

btw, dit hoort in Spielerij denk ik

Verwijderd

Topicstarter
legaal???? >:) Werkt op andere computers wel gewoon.
Ik dacht blauw scherm met verwijzing naar driver dat hoort bij videoplanken... Ik zal het ook bij Spielerij proberen.

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:10
die fout in dat dll bestandje refereert, als ik het goed heb, naar directx. Heb je dat al geprobeerd opnieuw te installeren?

en al oudere drivers geprobeerd, misschien dat er een fout zit in de laatste drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je in XP direct X opnieuw installeren? Je kan het voor XP niet downloaden mij Microsoft.

• Jimanez
http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx81.asp

maar ik denk eigenlijk dat je eerder andere drivers kan proberen. De versie die je nu hebt is tamelijk nieuw toch?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 18:41 schreef Jimanez het volgende:
http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx81.asp

maar ik denk eigenlijk dat je eerder andere drivers kan proberen. De versie die je nu hebt is tamelijk nieuw toch?
Ik heb alle updates via automatische update van microsoft. En verder gewoon XP+ VIA AGP drivers + Hercules Drivers.
Ik heb net de laatste direct X gedownload. Er was geen XP versie dus de 2000 versie gepakt. Kan ik deze nu "veilig" installeren?

• Jimanez
Op zondag 26 mei 2002 18:53 schreef Koensel het volgende:

[..]

Ik heb alle updates via automatische update van microsoft. En verder gewoon XP+ VIA AGP drivers + Hercules Drivers.
Ik heb net de laatste direct X gedownload. Er was geen XP versie dus de 2000 versie gepakt. Kan ik deze nu "veilig" installeren?
Kan wel, aangezien op de site staat dat die gewoon de oudere versie vervangt. Maar het is in principe dezelfde versie die je momenteel al hebt. Staandaard heeft xp echter al 8.1.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net na 5 minuten spelen een blauw sherm met een verwijzing naar powervr.sys ook een onderdeel van de drivers.

Verwijderd

Heb je die nieuwe kyro divers met veel bugfixes al? Er gaat nu een thread over. dat lost het waarschijnlijk op.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 21:38 schreef Gijsbert het volgende:
Heb je die nieuwe kyro divers met veel bugfixes al? Er gaat nu een thread over. dat lost het waarschijnlijk op.
Yep. Ik heb de nieuwste drivers vanmorgen nog gedownload. Ik zal straks de Generic drivers van Kyro proberen (ik heb nu de Hercules versie) maar dat zou niets moeten uitmaken.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zondag 26 mei 2002 18:30 schreef internetinfo het volgende:
is ie legaal?
Op zondag 26 mei 2002 18:32 schreef Koensel het volgende:
legaal???? >:) Werkt op andere computers wel gewoon.
Dat is toch echt belangrijk hoor, want vaak worden spellen niet netjes gekraakt. Het kan dan gebeuren dat ie bij je crashed door de crack; als je geen nVidia/Intel (lees: wat de kraker had) hebt ofzo.
Ik zal het ook bij Spielerij proberen.
Zo werkt dat niet...

Je opent 1 topic over iets, mocht ie fout staan dan kan je een Mod in "Schop een Modje" vragen je topic te verplaatsen. Geen 2 topics over hetzelfde graag...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is toch echt belangrijk hoor, want vaak worden spellen niet netjes gekraakt. Het kan dan gebeuren dat ie bij je crashed door de crack; als je geen nVidia/Intel (lees: wat de kraker had) hebt ofzo.
Hmmmmmm dat schiet niet echt op. Maar dan blijft dat ik min of meer hetzelfde probleem heb met FIFA2002 (gewoon) en das wel legaal.
Zo werkt dat niet...

Je opent 1 topic over iets, mocht ie fout staan dan kan je een Mod in "Schop een Modje" vragen je topic te verplaatsen. Geen 2 topics over hetzelfde graag...
Okay, bij Spielerij had ik het onder de grote fifa 2002 worldcup topic ondergebracht. Maar daar reageert niemand.
Pagina: 1