Ik zit nou tussen de filez te kijken van http://mods.mohmatch.com , daar zijn allerlei patches, mods en skins te vinden, maar ik kan tussen de bomen het bos niet meer vinden, wie weet met welke mods je het spel het meeste realistisch maakt?
Het spel is al best wel realistisch, maar het kan nog beter, mbv bloodpatch, betere weapon skins, betere geluiden enzOp zondag 26 mei 2002 19:05 schreef hendrik_vs het volgende:
Explain: 'realistisch maken' ?
Ik geloof dat ik Zero Cools z'n blood patch gebruik
Verwijderd
Die wilde ik nét gaan downloaden, ware het niet dat ik niet meer op die site kom.Op zondag 26 mei 2002 21:21 schreef M@NIC het volgende:
Ik geloof dat ik Zero Cools z'n blood patch gebruik
[edit]
Doet het alweer
ER komt binnenkort voor MOHAA een nieuwe mod die de landing in normandie veel mooier en echter laat lijken, een complete remake geloof ik. Ook moet er meer bloed in zitten, de naam van de MOD weet ik zo niet, moet je maar ff zoeken op internet.
Verwijderd
Geeneen! zolang er crosshairs in beeld zijn en het nog steeds je halve magazijn kost om een persoon neer te knallen zijn alle mods nog steeds bullshit!
Je kunt het toch wel iets realistischer maken, anders kan ik ook wel zeggen "zolang je een muis in je handen hebt ipv een geweer is het niet realistisch"Op maandag 27 mei 2002 10:43 schreef ICBM het volgende:
Geeneen! zolang er crosshairs in beeld zijn en het nog steeds je halve magazijn kost om een persoon neer te knallen zijn alle mods nog steeds bullshit!
Verwijderd
Een soundmod helpt het geluid realistischer doen klinken, maar ligt er wel aan welke je neemt.
Die bloodpatch heb ik ook en mwah, wel bloed maar realistisch
Verder kun je op servers met de toevoeging [realism] spelen.
Op die servers moet je goed opletten en niet als een dwaas gaan rondrennen want geraakt worden betekend dan meestal het einde.
(Gebruik allseeingeye (programmatje hieronder) om die servers makkelijk te zien.
Programmatje )
Ja en verder, weet ik ook niet.
Ik vindt Ghost Recon wel aardig realistisch, daar is ook een goeie mod voor uit . . misschien moet je die eens proberen . .
Die bloodpatch heb ik ook en mwah, wel bloed maar realistisch
Verder kun je op servers met de toevoeging [realism] spelen.
Op die servers moet je goed opletten en niet als een dwaas gaan rondrennen want geraakt worden betekend dan meestal het einde.
(Gebruik allseeingeye (programmatje hieronder) om die servers makkelijk te zien.
Programmatje )
Ja en verder, weet ik ook niet.
Ik vindt Ghost Recon wel aardig realistisch, daar is ook een goeie mod voor uit . . misschien moet je die eens proberen . .
Pagina: 1