Ik zit zonder extra koeling op:
Memory 175 MHz
Core 186 MHz
Ik heb er nog geen extra koeling op, maar dat ga ik snel veranderen om betere reslutaten te krijgen.
Verwijderd
kan best nog hoger maar Coolbits regpatch gaat niet verder.
of past der een p1 koeler op ?
200/200 Blijf ik voorlopig effe op hangen...
(oh ja, het is de hercules retail)
*** Update ***
Nu zit ik op de 200/220 (core/mem)
Core heeft verder geen zin, ik kijk nog tot hoe ver het geheugen wil...
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
wel koelertje op de heatsink geschroefd
Verwijderd
210/210 zonder extra koeling
binnekort maar ff wat xtra koeling
er op pleuren
cel 500 128 mb
1 op de Core en 1 op het Memory?
dat geeft denk nog betere reslutaten.
Verwijderd
Ik zal vanavond kijken hoever ik kom met powerstrip.
hoger hoeft van mij niet
Verwijderd
nu op 200/200 (175/183 std.)
ff reactie op smokey
koelen van je core heeft wel zin, want als die core zijn warmte beter kwijt kan worden je geheugen-modules minder heet...
om ff op [nM.Locutus] te reageren, tuurlijk kan je alles kapot maken door het veel te hoog te zetten...
maar als je het langzaam doet, en dan een zwaar spel/benchmark uit probeert, en je hebt geen vervormingen, dan zal het nog wel ok zijn.
gewoon niet zo ver gaan als je niet wilt dat je je kaart beschadigd...
Verwijderd
Verwijderd
Overigens loopt hij(prophet 2 mx hercules) nu op 185/193 superstabiel. Ik ga dit een dagje proberen dan weer verder omhoog. Wel een coolertje tegenaan gezet voor de zekerheid.
gr Drikus
Memory is veruit het efectiefst.
Verwijderd
Ik heb het RAM van mijn Asus V7100T op 225 MHZ en de Core die draait op 220 MHZ
er zit een standaard HS op + een 486 Fan
Heb hem overclocked met Powerstrip.
als ik die Core hooger zet gaat het beeld raar flikkeren, zal wel de warmte zijn
:-)
of kan er ee p1 koeler op..of ?
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
is dat niet voor kleine kinderen die niet op GoT komen?
nah ik kijk ook iedere dag
Maar als je je Heatsink op je core koelt, dan heb je wel prestatie winst.
Maar als ik het geheugen op 200MHz zet, dan krijg ik allemaal velkjes en vage gekleurde pixels. Heb ik dan het uiterste berijkt? Of moet ik nog extra koelen? ik ga in het weekend eraan prutsen zodat er 2 vans opzitten. Ik post de results wel.
en geforcetweak gaat toch 300/350 ofzo
www.tweakfiles.com
dan geforce tweak zoeken
Als ik mijn memory op 200 zet dan krijg ik allemaal vage dingen op mijn scherm. Heb ik nu de limiet berijkt? Ik wil graag tot de 220MHz. Ik heb er 1 koeler op zitten. Na het weekend worden dit er 2. Of ligt het gewoon aan mijn OC proggie. Ik heb een MSI GeForce 2 MX. Met het proggie: 3D Turbo 2000.