Regelmatige crashes

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:37
Sinds een lanparty vorige week crasht mijn pc (on)regelmatig, de ene keer meteen nadat ie gereboot is, andere keer na een uur, alles hangt dan gewoon en kan alleen mijn muiscursor bewegen.

Destijds stond er Win2k op, nu WinME, en alles blijft hetzelfde, leek me ook hardware probleempje...

et gaat om een Duron 650, waarbij ik de fsb op 133 heb gezet, zit verder 2x 256 mb el-cheapo ram op, dat alles op een Msi k7t Turbo.
De temps blijven rond de 40-45 graden voor de proc en 24/25 in de kast. (met }:O)

Wat voor iets zou het kunnen zijn, vind het nl best irri.

Verwijderd

heb je extra software tijdens de lan geinstalleerd? je zou deze installatie ongedaan kunnen maken, ook zou ik effe checken of er geen virussen op je pc zitten( had ik ook na een lan). Ik zou ik effe checken of alle bedraading ect. nog goed vast zit, wil nog wel eens los gaan tijdens vervoer van je pc. succes

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het klinkt een beetje als brak geheugen. Probeer je geheugen eens te testen met MemTest86 en test evt. met maar 1 geheugenreepje.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
(jarig!)
niet een virusje op die lan erop gekomen?

Tweakers Discord

• KeRsTmAnNeKe
Na lan heb ik een complete format gehad...

en had ook hele tijd Nav2002 erop gehad die ik iedere week iig update...

Ik zal mijn geheugen eens testen

• KeRsTmAnNeKe
Net testprog gedraait op de pc van me pa, was 2 uur bezig met 64mb... word leuk met 512 :)

Heb net maar ff na een crash een reepje van 256 eruit gehaalt, kijken wattie doet, crasht ie weer, dan haal ik andere deruit... crasht ie dan weer, dan uh, draai ik testprog wel :)

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:11

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Formatteren \o/
De oplossing van een kwart van je problemen :9

System specs

• KeRsTmAnNeKe
Heb ik al gedaan... eerst stond der win2k op, nu winme