[drivers] SoundMAX Win98 (laptop)

Pagina: 1
Acties:

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Het gaat hier om een Compaq 700EA laptop, waar XP op hoort te draaien. Hier draai ik vanwege het weinig werkgeheugen, 128mb (overigens binnenkort uit te breiden), nu Win98(SE) op. Het Via S3 Twister-K vga kaartje werkt inmiddels perfect, maar de SoundMAX geluidskaart niet. Ergens heel diep weggestopt in de Compaq site zijn hiervoor wel drivers te vinden (ook '98), maar bij installatie van de erges rond de 26mb grote file (d8 ik) krijg ik de melding dat deze niet voor mijn besturingssysteem geschikt is, terwijl dit wel zo op de compaq site vermeld staat.

Moraal van het verhaal: weet iemand waar ik de goede drivers voor een SoundMAX geluidskaartje kan downloaden onder Win98SE? :?

• rvanlooijen
^kick, om deze tijd wat drukker, misschien iemand met het antwoord in z'n hoofd :)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

remco_k

een cassettebandje was genoeg

http://www.compaq.com/support/files/deskpro/us/download/13420.html

Al geprobeerd?
Zou de goede moeten zijn... :)

Alles kan stuk.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

26 MB ?? Ik heb ze laatst nog gedownload voor een Compaq Deskpro, was echt geen 26 MB en ook goed te vinden.
Ik denk dat je verkeerd zit, link hierboven lijkt goed (maar is ook 26 mb?, ik had een kleiner pakket).

• rvanlooijen
Op maandag 27 mei 2002 08:43 schreef remco_k het volgende:
http://www.compaq.com/support/files/deskpro/us/download/13420.html

Al geprobeerd?
Zou de goede moeten zijn... :)
Sja, na ze nogmaals geprobeerd te hebben blijken dat toch diezelfde te zijn die ik ook gevonden en geprobeerd had, welke weer exact hetzelfde probleem geeft als de vorige -> OS not supported (naja daar komt het op neer). ;(

• rvanlooijen
^ Laatste wanhopige kick :'( Anders wordt t weer XP draaien ;(
Pagina: 1