Dukes of hazzard

Pagina: 1
Acties:

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 14:45
Ik heb dat spel gekregen die het toch niet meer speelde. Ik installeer die hap dus, start het, krijg mooi introfilmpje, menu, ik pak single player mode, krijg weer filmpje en dan gaan we terug naar windows en is het spel afgesloten :?
Je hoort wel de monitor tikken als ie ff op zwart staat ivm met een resolutie switch.Wat kan er aan de hand zijn?
Athlon 1ghz
256mb kingston sdram 133mhz
20gb maxtor
riva tnt 2 32 mb :P
direct X 8
win2k SP 2
tnx

edit: het spel heb ik origineel: http://members.home.nl/pascaljaminon/got/dukes.jpg

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Dat snap ik nou echt niet.
Hebben mensen een redelijk snelle PC en dan zit er zo'n kut videokaart bij.
Die videokaart is echt een zware bottleneck in je systeem hoor, zou toch eens wat anders aanschaffen.
En nee sorry heb geen antwoord op je vraag :P

Verwijderd

geeft hij nog een foutmelding in windows, en blijft ie nog op de taakbalk staan? ;)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 14:45
Op maandag 27 mei 2002 09:04 schreef questa.unigame het volgende:
geeft hij nog een foutmelding in windows, en blijft ie nog op de taakbalk staan? ;)
Nope allebei niet, ik zat eraan te denken dat ie niet met win2k wil samenwerken :?

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 18:06 schreef DarkJedi het volgende:
Dat snap ik nou echt niet.
Hebben mensen een redelijk snelle PC en dan zit er zo'n kut videokaart bij.
Die videokaart is echt een zware bottleneck in je systeem hoor, zou toch eens wat anders aanschaffen.
En nee sorry heb geen antwoord op je vraag :P
(OT): heb je dan niet in al die folders gezien hoeveel nieuwe pc's met gf2 mxen er nog verkocht worden?

..en 2k kon wel eens het probleem zijn; hoewel het niet zo'n oud spel is. Is er misschien ergens een patch voor te vinden?

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:23
Koop eerst alsjablieft een betere video kaart.. Heb zelf ook zo'n riva tnt kaart gehad. Alleen maar ellende met spellen. Nu een G-Force 2 mx 400, en bijna alle spellen draaien perfect.
Pagina: 1