Ik ben met een site bezig in php en heb nu een klein probleempje. Ik heb een ding gemaakt waarmee je kan inloggen. Daar zit dan ook een link bij naar een andere site om je aan te melden .Op deze site moet je dan via een form je naam enzo ingeven voordat je een username+pw krijgt.Ik heb al de gegevens netjes in een tabel gezeten met structuur.
[helpknop] Voornaam : |[invoerveld]
[helpknop] Achternaam : |[invoerveld]
zo snel als je dan op een helknop drukt dan komt er in de tabel een rij erboven een help text.
Het zit in het hele site zo ongeveer in elkaar.
if ($help1){
print "<TR><TD width=300 bgcolor=red></B><I>U moet in het onderstaande veld een gebruikersnaam kiezen. Deze moet uit een vaste reeks characters staan en uniek zijn , dat houdt in dat deze naam nog niet bij ons mag geregistreerd staan.<I> </td> ";
}
print "<TR><TD width=300 bgcolor=orange><B><input type=submit name=help1 value=help> Kies een gebruikersnaam : </td>
<td with=20 bgcolor=orange><input type=text name=username> </td> ";
Maar het probleem is dat telkens wanneer ik op 1 van de knopjes druk alles wordt gewist. Hoe los ik dit nu op dan ?
[helpknop] Voornaam : |[invoerveld]
[helpknop] Achternaam : |[invoerveld]
zo snel als je dan op een helknop drukt dan komt er in de tabel een rij erboven een help text.
Het zit in het hele site zo ongeveer in elkaar.
if ($help1){
print "<TR><TD width=300 bgcolor=red></B><I>U moet in het onderstaande veld een gebruikersnaam kiezen. Deze moet uit een vaste reeks characters staan en uniek zijn , dat houdt in dat deze naam nog niet bij ons mag geregistreerd staan.<I> </td> ";
}
print "<TR><TD width=300 bgcolor=orange><B><input type=submit name=help1 value=help> Kies een gebruikersnaam : </td>
<td with=20 bgcolor=orange><input type=text name=username> </td> ";
Maar het probleem is dat telkens wanneer ik op 1 van de knopjes druk alles wordt gewist. Hoe los ik dit nu op dan ?