Heb eerder al een [topic=481731/1/25]
geopend...
Maar ben nu dus nog steeds niet zeker
Ik heb nu zo'n 150 euro te besteden...
heb verschillende reviews gelezen, zo'n beetje de hele [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]search[/url] afgezocht, geen goede router gevonden eigenlijk...
eisen:
1.> hij MOET werken met chello
2.> minimaal 5 poorts... heb hier 4 pc's staan, en vaak zit een vriend van me hier, dus dan moet ik ZOWIEZO 1 poort overhebben (heb geen zin om een hub er langs te zetten....)
3.> makkelijk te configureren, ik ben niet zo'n grote held in dat netwerkspul
4.> maximaal 175 euro (excl verzendkosten
)
5.> hij moet werken onder windows xp/2k/98...
6.> moet er wel een beetje netjes uit zien
7.> hij moet eigenlijk wel alles ondersteunen zodat ik ook bijv. kan msn-en, icq-en, webcamchats etc....
8.> als het kan ook nog een printerpoort erop, heb hier een laserprinter staan, dus is wel makkelijk als dat erop ingesteld kan worden
Iemand tips, reviews of vergelijkingen? Hopelijk hebben jullie er meer verstand van dan ik
geopend...
Maar ben nu dus nog steeds niet zeker
heb verschillende reviews gelezen, zo'n beetje de hele [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]search[/url] afgezocht, geen goede router gevonden eigenlijk...
eisen:
1.> hij MOET werken met chello
2.> minimaal 5 poorts... heb hier 4 pc's staan, en vaak zit een vriend van me hier, dus dan moet ik ZOWIEZO 1 poort overhebben (heb geen zin om een hub er langs te zetten....)
3.> makkelijk te configureren, ik ben niet zo'n grote held in dat netwerkspul
4.> maximaal 175 euro (excl verzendkosten
5.> hij moet werken onder windows xp/2k/98...
6.> moet er wel een beetje netjes uit zien
7.> hij moet eigenlijk wel alles ondersteunen zodat ik ook bijv. kan msn-en, icq-en, webcamchats etc....
8.> als het kan ook nog een printerpoort erop, heb hier een laserprinter staan, dus is wel makkelijk als dat erop ingesteld kan worden
Iemand tips, reviews of vergelijkingen? Hopelijk hebben jullie er meer verstand van dan ik