Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
1. niet zo snel kicken
2. specs?
3. alleen als je savegames gaat loaden, dus het spel werkt wel?
2. specs?
Niet zo snel kicken graag.
Edit: *schopt ReV3rEnD*Uit de Algemene FAQ - Forum Survival Guide
•
Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
There is no magic.
1. SorryOp zondag 26 mei 2002 17:06 schreef ReV3rEnD het volgende:
1. niet zo snel kicken
2. specs?
2. LEZEN!!!!!!
3. Ja, maar zogauw ik op het load savegame knoppie ram, knalt ie eruit, en geeft ie bovenstaande melding
Verwijderd
Ik krijg dezelfde foutmeldingen of moet zelfs herstarten. Dit gebeurde nadat ik de laatste detonators heb geinstalleerd. Ik had echter net sof2 erop gezet even gespeeld en daarna die detonator drivers. Ik ga even downgraden om te zien of het echt hieraan ligt.
Helaas, het downgraden werkte niet. Ik ga sof2 maar eens opnieuwe installeren
Helaas, het downgraden werkte niet. Ik ga sof2 maar eens opnieuwe installeren
dammit nog steeds swok, ik wil verder spelen man
Ik heb hetzelfde probleem en op het officiele forum van Ravensoft heb ik meerdere meldingen gezien van deze error. Zal waarschijnlijk wel een patch voor nodig zijn om dit te fixen (is trouwens voor het eerst dat ik Ravensoft "betrap" op dit soort bugs).
Probeer eens een oudere savegame die doet het wellicht wel.
nopeOp maandag 27 mei 2002 17:04 schreef RichZ het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem en op het officiele forum van Ravensoft heb ik meerdere meldingen gezien van deze error. Zal waarschijnlijk wel een patch voor nodig zijn om dit te fixen (is trouwens voor het eerst dat ik Ravensoft "betrap" op dit soort bugs).
ik wil verder spelen
iemand ??
Verwijderd
Die foutmelding zegt dat het niet lukte om -blabla bytes geheugen te reserveren, ik vermoed dat je savegame corrupted is.
Waarschijnlijk zit er dus idd een bug in het spel waardoor die savegame gewoon niet goed is.
Waarschijnlijk zit er dus idd een bug in het spel waardoor die savegame gewoon niet goed is.
Pagina: 1