A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Heb je geprobeerd de meest recente drivers van je videokaart te installeren?
* Compubiter klikt even op specs in ondertitel sig
[Edit] Blijf die 2 door elkaar halen
Nee, misschien kan het daar wel aan liggen ja, zal het eens proberen.Op zondag 26 mei 2002 16:15 schreef Compubiter het volgende:
Heb je geprobeerd de meest recente drivers van je videokaart te installeren?
Sorry voor de ongelukkige titel.Op zondag 26 mei 2002 16:17 schreef SoSaMaN het volgende:
LoL ik dacht dat de sims (het spel) zelf stopteniet dus
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
dan mis je weinig hoorOp zondag 26 mei 2002 16:14 schreef getty het volgende:
Ik heb the Sims met alle uitbreidingspakketten geinstalleerd, nu is het regelmatig zo dat als ik aan het spelen ben het spel er in een keer uitklapt, ik krijg dan gewoon weer mijn windows-desktop voor me zonder een foutmelding of zo. Hebben meer mensen hier problemen mee, en zou het misschien aan mijn hardware kunnen liggen?
Verwijderd
compubiter, kun je mij vertellen welke babe er in je icon zit? die is nl. lekkur!
Een bekende van me heeft hetzelfde probleem, de crack van Vacation.
Nee, ik heb alle 5 de cd's zelf gekocht in de winkel, dus dat is het niet.Op zondag 26 mei 2002 16:27 schreef M@NIC het volgende:
Als je 'm illegaal hebt is 't de crack.
Da's Holly Valance, uit Neighbours, die tegenwoordig een "hitje" heeft met "Kiss, Kiss". Nummer is niet veel bijzonders, behalve als je de clip zonder geluid bekijkt. En ze is idd lekkur, vandaar dat ze in m'n icoon zitOp zondag 26 mei 2002 16:27 schreef gobbles het volgende:
offtopic:
compubiter, kun je mij vertellen welke babe er in je icon zit? die is nl. lekkur!
Dit zou idd ook nog kunnen. Maar ik ga meestal uit van het goede in de mens en was dit niet het eerste waar ik aan dacht (ok, eigenlijk wel, maar toch)Op zondag 26 mei 2002 16:27 schreef M@NIC het volgende:
Als je 'm illegaal hebt is 't de crack.
[Edit] En gelukkig heb ik weer gelijk
Op zondag 26 mei 2002 16:30 schreef getty het volgende:
[..]
Nee, ik heb alle 5 de cd's zelf gekocht in de winkel, dus dat is het niet.
Verwijderd
Precies, denk voortaan een beetje na over de naam van je topic, ik schrok alOp zondag 26 mei 2002 16:17 schreef SoSaMaN het volgende:
LoL ik dacht dat de sims (het spel) zelf stopteniet dus

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Als je grappig probeert te zien doe je dat maar in de HK ofzoOp zondag 26 mei 2002 16:39 schreef SaSReCoiL het volgende:
ja idd ik was al bijna blij!!
:x

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Verwijderd
ja kom je aan de sims dan kom je aan M@NICOp zondag 26 mei 2002 16:40 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Als je grappig probeert te zien doe je dat maar in de HK ofzo

[forum=26]Op zondag 26 mei 2002 16:43 schreef getty het volgende:
Als er toevallig een adje in de buurt is mag hij de titel wel even veranderen in: 'The Sims klapt eruit tijdens spelen' of zoiets.
Verder niet teveel zeuren of The Sims een goed spel is of niet ppl, daar gaat dit topic niet over.
Is al gedaan door M@NIC zag ik.Op zondag 26 mei 2002 16:46 schreef Compubiter het volgende:
[..]
[forum=26]
Specs: zie ondertitelOp zondag 26 mei 2002 16:49 schreef SaSReCoiL het volgende:
wat zijn de specs van je pc?
welke drivers?
heb je spel origineel?
Driver: had standaard driver van Windows XP Pro, heb nu (sinds 2 min.) Detonator 28.32
Ja, ik heb het spel orgineel.
Opmerkingen als 'Ik werd al bijna blij' mag je wel achterwege laten.
There is no magic.
Verwijderd
Uhh das toch mijn mening ofniet?
of is dat nu ook al verboden?
Thanks.Op zondag 26 mei 2002 16:53 schreef The Will het volgende:
Titel veranderd.
Opmerkingen als 'Ik werd al bijna blij' mag je wel achterwege laten.
Heb het nog niet geprobeerd. Zal het laten weten als het verholpen is.Op zondag 26 mei 2002 16:53 schreef SaSReCoiL het volgende:
werkt nu wel goed met die 28.32 drivers?
Verwijderd
Tenminste als je er wat huizen,skins of wat dan ook in hebt gezet .
Dat was bij mij het geval .
The Sims File Cop This utility will go through your data files for The Sims and clean up any damaged or incomplete files. So after you download that new skin, just have the File Cop check things out for you!
http://thesims.ea.com/downloads/getfile_pri.php?filename=SimsFileCop.exe (1.10 Mb)
Gewoon legaal bij de offfiele site vandaan
Verwijderd
dan ziet ze er in je icon wel heel anders uit...Op zondag 26 mei 2002 16:31 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Da's Holly Valance, uit Neighbours, die tegenwoordig een "hitje" heeft met "Kiss, Kiss". Nummer is niet veel bijzonders, behalve als je de clip zonder geluid bekijkt. En ze is idd lekkur, vandaar dat ze in m'n icoon zit.
[..]
maar goed, ze blijft lekkur!
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ik ben al een tijdje aan het klooien, maar krijg die bug er ook niet uit.
Zie mijn post:
[topic=497470/1/25]
Suc6 ermee!
Proud [DPC]Clan_Delft member
Specs: AMD Athlon 64 X2 4400+ | ASUS mobo | 4x 1024MB PC6400 DDR2
Voor uitgebreide specs zie http://specs.tweak.to/2994
tvw