Toon posts:

Asus A7S333 mobo,... reviews ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar reviews van dit bord... Ik zie nl. een leuke aanbieding van dit bord bij CDROMLAND, maar kan nog nergens een review vinden op Intuhrnet...

Nadruk : overclockability en stability...

Verwijderd

Topicstarter
mag ik al kicken ??

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Ja, je mag kicken. Een vraagje, he: heb jij gezocht? Waarschijnlijk heb jij niets gevonden.

Hier een linkje:
http://www.tbreak.com/forums/showthread.php?postid=85072

Maar het is geen review.

Verwijderd

Topicstarter
effe gechecked... Ja, de aankondigingen heb ik wel gevonden, maar nog nergens een site waarop staat tot hoever hij te overklokken is (FSB/Multiplier) en of de performance nou beter/slechter dan andere Sis 745 mobo's....

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:45
Zijn er ondertussen al wel al reviews want ik vindt alleen maar chipset reviews.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Reviews weet ik niet, maar Terw_dan heeft er eentje gehad en toch maar weer verruild- de kiesdkeurigheid van de SiS7x5 chipset mbt RAM stak z'n kop weer op. Oftwel alleen kopen als je nog geen RAM hebt :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Kheb in de tussentijd maar een ander mobo gekocht (Abit KG7-RAID), want het ging mij om T-bred ondersteuning en moest niet te veel kosten.. Die A7S333 kostte 99 Euro,.. die KG7 was maar 92 Euro maar wel met RAID...

Maar natuurlijk wel geinteresseerd in reviews...

<edit>
Ik vond deze duidelijke ( >:) ) review:

http://www.lilac.cc/~sansan/a7s333.htm

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Dit vind ik ook een erg interessant bordt. Ik twijfel tussen de K7S5A, de K7S6A en de K7S333 :)
Denk dat 't de K7S333 wordt, van Asus verwacht ik toch meer dan ECS, en firewire en 6-channel integrated audio zijn wel koele features :)

Specs

Pagina: 1