Vraagje Videokaart update

Pagina: 1
Acties:

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26
Het is als volgt, Ik heb een Asus A7V met een t-bird 1333Mhz en 512 sdram en een Asus V7700 Pure(GF2 GTS)
ik zit er aan de denken om een geforce 4 ti4200 tekopen, zou dit een goede upgrade zijn, of heb ik maar een kleine vooruitgang?
alvast bedankt.

[edit]
Past overgens de GeForce 4 ti4200 in mijn Asus A7V ?
[edit]

niks

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is op zich wel een beetje vooruitgang. Het is iig DirectX 8 compatible.
Je kan aan de andere kant ook een half jaartje wachten op de nieuwe generatie DirectX 9 compatible kaarten van nVidia/Matrox/Sis/Ati/en weet ik veel wie allemaal meedoet met die wedloop.

Maar je kaartje is imo wel goed genoeg om nog even mee te gaan. Tenzij je echt je geld kwijt wil...

PS. Voor donaties: Mijn Giro is 8213***

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26
ok erg bedankt!
ik denk dat ik dan nog maar ff een tijdje mijn v7700 houdt..
ik koop later wel weer is een highend kaart :-)

niks

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 15:33 schreef anandus het volgende:
Is op zich wel een beetje vooruitgang. Het is iig DirectX 8 compatible.
Je kan aan de andere kant ook een half jaartje wachten op de nieuwe generatie DirectX 9 compatible kaarten van nVidia/Matrox/Sis/Ati/en weet ik veel wie allemaal meedoet met die wedloop.

Maar je kaartje is imo wel goed genoeg om nog even mee te gaan. Tenzij je echt je geld kwijt wil...

PS. Voor donaties: Mijn Giro is 8213***
Maar als je zo gaat redeneren dan kun je beter helemaal niets gaan kopen.
Het gaat toch altijd door.
Vandaag gekocht morgen alweer achterhaald.

Gewoon letten op de prijs/kwaliteit/snelheid.
Het snelste is altijd super duur dus ipv ti4600 kun je beter een ti4200 of 4400 kopen. Het geld wat je daarmee uitspaart kun je weer opzij leggen voor de volgende upgrade.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Als je geld heb voor een GF4. neem dan meteen een Radeon 7500 of 8500. Je bent goedkoper uit ( 200 ~ 250 euro ) en 2D is veel beter van ATI. 3D is ongeveer hetzelfde.

dikzak