Ik wil graag een 3e computer aansluiten op mijn netwerk van 3 pc's (tpc,ipx,win98) is dit mogelijk? Wat moet ik er voor doen?
Verwijderd
Ja, uiteraard kan dit!
hoe? Nou gewoon.... je zet er een kaartje in, steekt het touwtje van je pc in je hub, je geeft die pc een IP in de range waarin die andere 2 ook zitten (192.168.0.x bv)
en klaar is kees!
hoe? Nou gewoon.... je zet er een kaartje in, steekt het touwtje van je pc in je hub, je geeft die pc een IP in de range waarin die andere 2 ook zitten (192.168.0.x bv)
en klaar is kees!
Verwijderd
Met je modem verbinding maken met je netwerk ? Ja dat kan.
Ik weet niet welk Netwerk OS je hebt, maar je moet inbelsoftware installeren op je server en je modem van je pc daarop in laten bellen. Ervoor zorgen dat je alle juiste communicatieprotocollen hebt ingesteld en klaar...
Ik weet niet welk Netwerk OS je hebt, maar je moet inbelsoftware installeren op je server en je modem van je pc daarop in laten bellen. Ervoor zorgen dat je alle juiste communicatieprotocollen hebt ingesteld en klaar...
WINS wat is dat precies? Ik las dat dat de Windows Naming Service is. En dat je dat nodig hebt voor Netbios. Ik ben een beetje een newbie op dat gebied dus kan je me ff uitleggen wat ik moet invullen
Pagina: 1