Ik vroeg me gewoon ff af, als er in de root van de webserver een index.htm(l)/php/asp ... of default.htm ofzo staat, is er dan een manier hoe je gewoon de files kan zien die op de webserver? zoals je ziet als er gewoon files staan op en webserver? misschien domme vraag... dunno
Als hij bestaat en ingesteld is als indexpagina kun je de andere bestanden niet zien. (Overigens ook een SA topic)
er vanuit gaande dat de beveiliging van die servers gewoon dusdanig is ingesteld dat je geen hele dirs kunt leechen...
nee, dus.
nee, dus.
Verwijderd
Zulke dingen worden per webserver ingesteld. Zo kan je je webserver ook instellen dat hij nooit een lijst geeft, ook als er geen standaard file is.
Misschien dat dat soms wel de beste instelling is, tis maar in een klein aantal gevallen handig (als een soort read-only ftp) om de dir te kunnen zien..Op zondag 26 mei 2002 14:43 schreef Wiebra het volgende:
Zulke dingen worden per webserver ingesteld. Zo kan je je webserver ook instellen dat hij nooit een lijst geeft, ook als er geen standaard file is.
Verwijderd
Volgens mij ook, maar volgens mij is dat bij geen één webserver standaard zo ingesteld zodat dit stukje 'beveileging' in handen komt van de persoon een internet site maakt.
Pagina: 1