@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Hier is uitgekomen dat het fragment van Barend en Van Dorp wel mocht, maar die van Ruud de Wild niet. Lees het topic maar voor de redenen.
Nee, Ik heb Sander de Heer ooit eens gebeld hierover en ze weigeren hieraan mee te werken. "Als we daar aan beginnen, dan is het einde zoek".Op zondag 26 mei 2002 14:40 schreef Duracell het volgende:
Als je naar de zender een briefje schrijft of belt zullen ze je waarschijnlijk ook wel aan een kopietje willen helpen
Ik heb echt van alles geprobeerd

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Let ff op !Op zondag 26 mei 2002 14:42 schreef Compubiter het volgende:
[topic=489091/1/100]
Hier is uitgekomen dat het fragment van Barend en Van Dorp wel mocht, maar die van Ruud de Wild niet. Lees het topic maar voor de redenen.
Het gaat DUIDELIJK om de uitzending van DINSDAG, niet die van MAANDAG waar Pim op bezoek was.
De uitzending van dinsdag was de dag na de moord en TER ERE van Pim.
En ik denk niet dat 3FM die ff voor mij doormailt of up't ofzo.
edit: en btw, de uitzending van MAANDAG is inmiddels WEL als RealPlayer te downloaden @ 3FM.nl
@echo off
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
als je een video opneemt van een film op tv, mag je die toch ook aan iedereen geven?
Nee, daar zit toch copyright op?Op zondag 26 mei 2002 18:24 schreef Sjeemz het volgende:
niks illegaals aan lijkt me...
als je een video opneemt van een film op tv, mag je die toch ook aan iedereen geven?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Nee, dat mag niet. Het zit zo:Op zondag 26 mei 2002 18:24 schreef Sjeemz het volgende:
niks illegaals aan lijkt me...
De zender heeft toestemming gekregen om de film publiekelijk te vertonen. Maar JIJ hebt GEEN recht om het op te nemen. Immers, je mag in een bioscoop toch ook geen videoopnamen van de films maken? Dit is hetzelfde principe.
Ik had graag de playlist en de stukjes van de presentatoren ertussen gehad dan. Vooral hetgeen wat Ruud De Wild allemaal erover gezegd heeft.Op zondag 26 mei 2002 16:16 schreef Steffie het volgende:
Wat mij betreft niet. Zo bijzonder was die uitzending toch niet? De muziek die werd gedraait kan je ook wel op andere manieren verkrijgen. Een vraag over de nummers in de playlist van het eerste uur kan weer wel.
edit: en over de bijzonderheid ervan, de playlist was bijzonder indrukwekkend, muziek zoals "I died in your arms tonight van Cutting Crew" is dan best wel mooi
@echo off
En indrukwekkend en toepasselijkOp zondag 26 mei 2002 19:32 schreef Mr.CeeJay het volgende:
en over de bijzonderheid ervan, de playlist was bijzonder indrukwekkend, muziek zoals "I died in your arms tonight van Cutting Crew is dan best wel mooi
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
@echo off