Toon posts:

Redhat 7.3 installatie blijft hangen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst ff de nieuwe ISO's van Redhat 7.3 gedownload, maar de installatie blijft hangen op de partition check...

Ik heb al geprobeerd om zelf de linux partitie aan te maken met Partition Magic 7 (en de swap) Maar de RH7.3 installatie doet hier niks mee... Iemand enig idee?

Verwijderd

Probeer eens de met PM aangemaakte partities weg te gooien en RH deze zelf aan te laten maken. Welke IDE controller heb je ?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Toevallig ook last van dit probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst geprobeerd om RH zelf de partities te laten maken, maar hetzelfde probleem.. En ik gebruik de gewone IDE controller van m'n MB, zie sig. (niet in RAID)

Mandrake doet het wel gewoon, en er staat nog geen LILO/Grub op.

Verwijderd

Topicstarter
Schopje

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
Mm... :?
Heb je een md5sum van die cd's gedaan?

But I thought YOU did the backups...

Verwijderd

Vage klachten vragen om vage oplossingen,

RedHat install kan helemaal over z'n nek gaan als je cable select i.p.v. master en slave gebruikt. Dus als dat het geval is eerst even je schijven en CD-rom's als master en slave jumperen, wil wel eens helpen.

Aangezien Mandrake wel installeerd, denk ik dat dat wel eens
het probleemm zou kunnen zijn.

Natuurlijk wel eerst je MD5SUM checken en .iso op de juiste manier op cdtje branden voordat je je kast open gaat slopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dat het probleem is, moet haast wel, ISO's zijn iig goed, ik ga ff klooien, :)

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 18:53
Die van mij blijft hagen bij:" post install operations of zo

Dus net nadat ie zo'n kleine 1,6GB heeft geinstalleerd. Dan komt er zon status balkje wat halve wege blijft hangen
Pagina: 1