Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VIA Eden mb] Randapparatuur opsomming

Pagina: 1
Acties:

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 18:54
Op dit forum zijn al heel veel toppics over dit heerlijke moederbordje:

http://www.via.com.tw/en/Products/eden.jsp

Ik heb er op dit moment niet een maar ik ben van plan om er wel een aan te schaffen. Mijn plan is om zelf een case te maken a la Xbox. Het idee is om het kastje zo klein en functioneel mogelijk te maken. Uiteraard is er randapparatuur nodig om het systeempje werkend te maken en deze moet ook zo klein mogelijk zijn. Ik heb is een kleine voeding zien langs komen, en een zwarte dvd/cd speler die origineel voor laptops bedoeld was maar ook in dit systeem gebruikt kan worden, maar door alle toppics over dit moederbord en de honderden replies die daarin staan ben ik het spoor bijster. Ik kan die voeding nl niet meer vinden en een interresante discussie over kleine laptop HDtjes ben ik ook kwijt. Mischien gebruik ik de search niet goed(genoeg). maar goed, ik zou heel graag in dit toppic een lijst willen zien (met link naar een site en een kleine afbeelding, pricewatch link zou helemaal mooi zijn) van alle interresante compacte hardware die goed gebruikt kan worden om een zo klein mogelijk systeem te bouwen.

Bedankt voor jullie hulp

PS, ik werk bij een bedrijf die zelf (industriele) kasten bouwt voor hardware, als ik met de juiste autocad tekeningen aan kom kunnen een paar collega's me flink op weg helpen om een mooie kast te bouwen, het is alleen zaak dat ik alle afmetingen weet van alle apparatuur, vandaar...

at your service

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik gebruik een Sony Notebook DVD/CD-RW type CRX-800E, aangesloten via een connectorprint plaatje die ik van een 65euro kostende slimline CDspeler van Mr. @T af heb gehaald, en op die Sony DVD/CD-RW heb geplaatst.
En een 40gB notebook HDD van Hitachi, model DK23DA-40F aan gesloten via een 2,5: Hdd adapter.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

De kleine 90 watt voeding is te koop bij equa.nl

Hij kost € 47,90 inclusief btw en verzendkosten. (er komen € 10,00 kosten bij voor orders onder de € 100,00)

Verwijderd

Volgens mij toch echt E 27,35 icl BTW excl. verzendkosten...

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 14:35 schreef Hwg het volgende:
Volgens mij toch echt E 27,35 icl BTW excl. verzendkosten...
Die prijs is ex € 10,00 administratiekosten en ex verzending onder rembours!

Dat maakt het helaas een stuk minder interessant.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op zondag 26 mei 2002 15:10 schreef Jantjevlaam het volgende:

[..]

Die prijs is ex € 10,00 administratiekosten en ex verzending onder rembours!

Dat maakt het helaas een stuk minder interessant.
Samen met SEFje hebben we begin vlgende week een stuk of 5 van die 2,5" ---> 3,5" adapters voor notebook Hdd's op een gewone IDE poort, kosten zijn 6,50 plus postzegel van mij naar jou. SEFje gaat ze op de FIETS halen, speciaal voor de liefhebbers
Laat ons maar weten wie er een wil. Het zijn er ,maar vijf, dus niet teveel tegelijk bestellen. :)

Verwijderd

Ik zou er graag eentje willen hebben

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op donderdag 30 mei 2002 23:22 schreef Derranged het volgende:
Ik zou er graag eentje willen hebben
Stuur maar ff een mailtje naar bart.banaan etc... dan regelen we dat!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:04
Ik wil er ook wel eentje als deze aan te sluiten is op die cd-r speler op ebay/ricardo.nl.

Weet iemand of dit kon??

edit:

NEE, deze is echt voor de Hdd, werkt NIET met CD/DVD

Das duidelijke taal...

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 23:37 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Stuur maar ff een mailtje naar bart.banaan etc... dan regelen we dat!
Ik heb net een mailtje al naar sefje gestuurd, maar ik zal voor de zekerheid jou ook ff mailen

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 19:29
equa gemaild ....

1x voeding MSI-6215 à € 45,00
1x verzendkosten à € 10,00
1x rembourskosten à € 17,50
Totaal € 72,50 excl. BTW.

snif....
heeft iemand een redelijk alternatief ?

Verwijderd

Mitch___ schreef op 31 oktober 2002 @ 17:32:
equa gemaild ....

1x voeding MSI-6215 à € 45,00
1x verzendkosten à € 10,00
1x rembourskosten à € 17,50
Totaal € 72,50 excl. BTW.

snif....
heeft iemand een redelijk alternatief ?
euhm rembours kosten ? je kan toch ook gewoon ff het geld overmaken... btw als je rembours hebt, hoef je niet meer die 10 euro te bestalen... dus je kan gewoon voor 55euro inclusief kopen hoorŽss
Pagina: 1