Ik kwam, Ik ben, En ik zal er altijd zijn
Ik denk dat het slim is om 256 @ 133 te draaien omdat je die 64 niet echt zal merken en je anders toch ook snelheid in levert omdat je "maar" op 100Mhz draait.
Tenzij je natuurlijk echt alle geheugen nodig hebt (3d renderen etc.).
Tenzij je natuurlijk echt alle geheugen nodig hebt (3d renderen etc.).
McLaren \o/
Ja dat dacht ik ook in eerste instantie, maar mijn Athlon heeft maar een FSB van 200 mhz. Dus staat dat gelijk aan een ram clock van 100 mhz. Die 133 mhz is alleen maar je PCI clock erbij op getelt. Wat ik mij dus afvraag is. Heeft dat zin ?
Kijk bij een FSB van 266 zou ik niet twijfelen maar nu dus wel.
Kijk bij een FSB van 266 zou ik niet twijfelen maar nu dus wel.
Verwijderd
nee
pcibus draait bij 133 bus gewoon op 33 mhz.
de verbinding tussen north-bridge en de cpu draait dan op 133DDR=266mhz. niet kan het geheugen dan meer aanleveren maar heeft de cpu ook wat meer lucht op ze toegangsweg
pcibus draait bij 133 bus gewoon op 33 mhz.
de verbinding tussen north-bridge en de cpu draait dan op 133DDR=266mhz. niet kan het geheugen dan meer aanleveren maar heeft de cpu ook wat meer lucht op ze toegangsweg
256@133 is een stuk sneller
Dus wacht ff, met een 100mhz DDR bus draait RAM niet op 133 ?
dikzak
Verwijderd
dat kan maar dan draait je geheugen a-synchroon..Op zondag 26 mei 2002 13:40 schreef Chello200 het volgende:
Bij sommige borden wel. Dan draait het geheugen gewoon op 133mhz en je processor op 100mhz fsb.Op zondag 26 mei 2002 13:40 schreef Chello200 het volgende:
Dat is iig bij mijn bordje
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Bij het mijne ook alleen heb ik geen DDR het is geen KT7a maar een KT7
Search even.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()