[SS] Compleet onzinnige post

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
De laatste shopsurvey bij dit bedrijf is totaal ononderbouwd :r

Aikon zegt dat hij de medewerker daar moest uitleggen hoe te testen, onderbouw dan ook wat en hoe...

Hetzelfde bij het cijfer 4 voor afhandeling bestellingen. Hij rept geen woord over hoe hij te woord werd gestaan of hoe lang hij moest wachten tot zijn producten thuis waren bezorgd, en dan toch een 4 geven?!?! :?

Ik probeerde aan Aikon via icq te vragen hoe en wat en kreeg het volgende antwoord:
haha
huilen dan
maar ja er zijn altijd nerds die niks kunnen hebben, dus ga maar lekker uitjanken bij de t.net crew en aan je pik trekken
Zijn totale shopsurvey vind ik niet kloppen en daarom zou ik deze graag zien verwijderd.

En idd, /me werkt op de service afdeling van Alternate.

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk onderbouwd. Het zou beter kunnen met zulke lage cijfers, maar je kunt niet verwachten dat iemand een shopsurvey post van 25 regels.

Daarnaast: de reactie via icq is idd erg bot en kinderachtig, maar heeft op zich niks met de shopsurvey te maken.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Een reallife voorbeeld zou onderbouwd kunnen zijn. De submit vind ik erg karig, maar helaas niets nieuws.

LinkedIn WoT Cash Converter

• MP83
Op zondag 26 mei 2002 21:30 schreef PcDealer het volgende:

[...]

...maar helaas niets nieuws.
idd, je kan bij elke willekeurige shop 4 vieren geven, 2 regels typen dat je lang moest wachten en de service slecht was en je komt er nog mee weg ook :(

• Dries Arnolds

Dries Arnolds

*bling bling*

Het probleem is dat als we dit soort surveys verwijderen mensen met klachten denken dat je alleen positief commentaar kunt geven. De onderbouwing is schaars, maar niet te weinig om het te kunnen verwijderen. Daarnaast krijgt ook iedere goede shop wel eens slecht commentaar, dat is nou eenmaal zo met dit systeem. Wij kunnen niet alle gevallen van slechte beoordeling gaan controleren op hun juistheid.

• MP83
Op maandag 27 mei 2002 10:43 schreef Dries Arnolds het volgende:
Het probleem is dat als we dit soort surveys verwijderen mensen met klachten denken dat je alleen positief commentaar kunt geven. De onderbouwing is schaars, maar niet te weinig om het te kunnen verwijderen. Daarnaast krijgt ook iedere goede shop wel eens slecht commentaar, dat is nou eenmaal zo met dit systeem. Wij kunnen niet alle gevallen van slechte beoordeling gaan controleren op hun juistheid.
Je zou dan als regel voor het posten kunnen stellen dat elk cijfer dat gegeven wordt ook daadwerkelijk moet worden onderbouwd met goede argumenten.

Eigenlijk lees je bij de shopsurveys alleen het verhaal van de klant, wat ik niet helemaal eerlijk acht.

Al meerdere malen heb ik op me werk de geschiedenis van een klant opgezocht die een shopsurvey had gepost. In veel gevallen heeft het verhaal ook nog een kant die de klant niet post omdat dat hem in een kwaad daglicht stelt.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Heb even een paar andere reacties doorgenomen en daar kwam ook vaker naar voren dat het vaak heel lang wachten is op bepaalde acties. (volgens mij bij het testen van apparatuur)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• MP83
Op maandag 27 mei 2002 10:50 schreef Marv het volgende:
Heb even een paar andere reacties doorgenomen en daar kwam ook vaker naar voren dat het vaak heel lang wachten is op bepaalde acties. (volgens mij bij het testen van apparatuur)
Ja, precies, dat is exact zoiets als ik bedoel.

De klant vermeld alleen even dat het lang duurde.

Maar wat ze verzaken te vermelden is dat ze niet eerst gebeld hebben om een afspraak te maken zodat ze direct geholpen kunnen worden, ze komen op de bonnefooi langs en vinden het dan gek als ze lang moeten wachten omdat er mensen zijn die een afspraak hebben...

• Dries Arnolds

Dries Arnolds

*bling bling*

inderdaad, er is in andere reacties ook al (goed onderbouwd) commentaar op de serviceafdeling. En natuurlijk heeft ieder verhaal twee kanten. Net zoals er ook te positieve reacties zijn. Meestal niveleert dat elkaar redelijk.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op maandag 27 mei 2002 10:47 schreef Mr.Blonde het volgende:

[..]

Je zou dan als regel voor het posten kunnen stellen dat elk cijfer dat gegeven wordt ook daadwerkelijk moet worden onderbouwd met goede argumenten.
Die regel is er ook :) kijk maar eens in het reactie venster die je gebruikt als je een beoordeling invult met cijfers. Mischien zou het nog duidelijker kunnen.
Eigenlijk lees je bij de shopsurveys alleen het verhaal van de klant, wat ik niet helemaal eerlijk acht.
De ShopSurvey is er ook voor de klant/gebruiker/bezoeker.
Het gaat om hun ervaringen goed of slecht. Maar Dries zegt ook al het is voor ons een onmogelijke taak om alles te gaan checken.
Ik heb voor mezelf de regel staat er een cijfer zonder uitleg, dan gaat die weg en in 99% van de gevallen krijgt de poster een email met de redenen waarom die weg gehaald is.
Al meerdere malen heb ik op me werk de geschiedenis van een klant opgezocht die een shopsurvey had gepost. In veel gevallen heeft het verhaal ook nog een kant die de klant niet post omdat dat hem in een kwaad daglicht stelt.
Dan moet je met die klant zelf in overleg gaan, en kijken of er wat aan gedaan kan worden.
Ik krijg af en toe emails van verschillende zaken die alsnog een oplossing hebben gevonden en daarbij vaak ook een melding van de gebruiker dat een beoordeling niet meer van toepassing is en getrashed kan worden.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wat vind men van dit?
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3445
Gepost door Brainwaste - maandag 27 mei 2002 - 23:39 - Hostname: p10945.nl.wish.net
- Algemene indruk: 9
- Service: 9
- Technische kennis: 10
- Afhandeling bestellingen: 10

Dit is dezelfded shop als Albex systems. Maar ze zijn onder deze naam verder gegaan samen met een ander bedrijf.
De medewerkers van deze shop weten wat ze aanbieden en zijn goed op de hoogte van de het huidige aanbod op het gebied van hardware.
Als je in Alphen a/d Rijn en omstreken woont is dit de beste shop waar je heen kan gaan. Goede prijzen, goede service en ze zijn nooit te beroerd om lang met je over iets te praten.

LinkedIn WoT Cash Converter

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Aangepast, maar je hoeft niet elke reactie hier neer te gooien.....
Je kunt ook overdrijven :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.