Dvd rip problemen

Pagina: 1
Acties:

• VreemdeMummy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 16:49
Bij het rippen van sommige dvd's kan hij bepaalde vob's niet lezen. Bijv het derde en vierde bestand niet, de rest wel. Ook als ik van te voren unlock met een dvdspeler. Sommige dvd's gaan wel helemaal goed. Dit probleem is bij verschillende rip-programma's. Ik hep windows xp met een creative dvd8400e dvdrom. Ik hep al een aspi layer getrokken. Seven years in tibet gaat bv. ook fout, terwijl dvd decrypter aangeeft dat deze niet beveiligd is. Hierbij gaan het 3e en 4e bestand mis. Als foutmelding komt:

ASPI command error!

en dan wat technische gegevens en getalletjes.

ASPI SRBB status interpretation SRB completed with error
host adapter interpretation: host adapter did not detect an error
target status interpretation: check condition
CDB interpretation: Read(12) - sector: 738176
Sense area interpretation: L-EC uncorrectable error

Sommige stukken van deze dvd kan ik ook niet afspelen met een speler. (Dat zullen wel die 2 bestanden zijn) De dvd doet het wel perfect in de dvd speler die naast mun tv staat. (das dus geen pc, maar standalone)

Iemand?

• Fireman
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Met wat voor programma wil/ben je die DVD's aan het rippen? misschien dat we dan wat meer feedback kunnen geven.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• VreemdeMummy
Ik heb de dvd in een windows 98se bak gepleurd. Hier had ik precies hetzelfde probleem totdat ik forceaspi 1.7 had geinstalleerd,nu werkt het onder win98 perfect. Het probleem zit dus in mijn aspi laagje, alleen op mijn eigen bak, waar de problemen begonnen heb ik ook al force aspi geinstalleerd, maar hier maakte dit nix uit. Iemand een ideetje hoe ik mijn aspi laagje kan fixen?

• VreemdeMummy
Onee, hep me vergist, hij begon wel maar op 60% kwamen de fouten....Heeft het upgraden van me firmware (naar zo'n regiovrije) soms zin?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar welk programma gebruik je nu om te rippen?

• VreemdeMummy
Bij DVD Decrypter, smart ripper en claddvd heb ik allemaal hetzelfde probleem...

Verwijderd

Kijk eens op de site van CladDVD XP ... en pak daar eens een andere aspi layer....

http://www.whdl16709.pwp.blueyonder.co.uk/
Pagina: 1