Toon posts:

m'n topic verplaatst naar HK, mag ik nog niet in..

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een topic geopend over 'wat overleeft de m35 allemaal' en toen ik ff wat reacties wou bekijken stond de topic ineens in de HK waar ik nog niet inkan. (ik had m geplaatst in SG). Nu ben ik dus zwaaaar verdrietig :'( want de vraag was redelijk serieus bedoeld. Als ik 'm nou in IT had gezet, was het dan wel goed geweest? Dit heeft ook al in 'schop een modje' gestaan, maar daar kreeg ik gewoon keihard naar mn hoofd: PECH GEHAD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ja het is ook pech, dat topic heeft geen enkele waarde en hoort in de HK.

Gewoon geduld hebben tot je er in mag en in de tussentijd wat nuttigs posten in tech-fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

[topic=192344/1/100]
[topic=426375/1/100]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, helaas. dan ga ik maar gewoon lekker verder GoTTen tot ik ooit HK-acces heb. Open ik de Topic dan wel een x als mn telefoon dan nog heel is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 13:20 schreef D2k het volgende:
[topic=192344/1/100]
[topic=426375/1/100]
Heb ik allemaal gelezen voor ik begon te zeuren. Heb namelijk 1 x een waarschuwing gehad toen ik net nieuw was, en doe nu mn best om alles goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 26 mei 2002 13:23 schreef skatepuk het volgende:

[..]

Heb ik allemaal gelezen voor ik begon te zeuren. Heb namelijk 1 x een waarschuwing gehad toen ik net nieuw was, en doe nu mn best om alles goed te doen.
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.
Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden sowieso dicht gedaan.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#05

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:* euh.... *schaam*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online