- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nou als je systeem ram instabiel word / is omdat er zoveel hardware inzit moet je zwaarder.
Verder alleen nodig als je in een hardware monetering proggie je volt lines zwaar zit schommelen. Maar denk dat je met 300 watt wel goed zit. VOor overclocken maat het niet zoveel uit. Die 1,5 volt die je misschien extra naar je cpu stuurt zal je voeding niet de das omdoen.
Verder alleen nodig als je in een hardware monetering proggie je volt lines zwaar zit schommelen. Maar denk dat je met 300 watt wel goed zit. VOor overclocken maat het niet zoveel uit. Die 1,5 volt die je misschien extra naar je cpu stuurt zal je voeding niet de das omdoen.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Mijn 5 volt line schommelt tussen de 4.85 en de 4.96 is dus 0.11 volt verschil, lijkt mij dus niet zon probleem.Toch?? Maar waar moet ik nou op letten?? Zijn toch wel richtlijnen voor? Maximalen en minimalen en schommelingen ?? Wil graag wat meer duidelijkheid
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙