ja lijkt me ook wel dope maar denk ut niet, moet eerst omgebouwd zijn en dan kan je wel een codec halen via internet zoiets
Das minderOp zondag 26 mei 2002 12:41 schreef Mikez het volgende:
ja lijkt me ook wel dope maar denk ut niet, moet eerst omgebouwd zijn en dan kan je wel een codec halen via internet zoiets
Ik heb al gemerkt dat de Xbox niet één gecopierde cd kan lezen bij mij... (audio cd's dus)... Dus mocht die codec er al in zitten, ik denk dat cdr's moeilijk wordt...Op zondag 26 mei 2002 12:42 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Das minder, anders kan ik lekker mn filmpjes op CD opslaan!
Verwijderd
nee,
de xbox kan wel sommige merken van cdr's afspelen,
en dankzij de modchip zie ik toch in de nabije toekomst een vcd,divx-player ontwikkeld worden hoor.
de xbox kan wel sommige merken van cdr's afspelen,
en dankzij de modchip zie ik toch in de nabije toekomst een vcd,divx-player ontwikkeld worden hoor.
Xbox kan haast alles lezen behalve cd-r.
dus cdrw, dvd-r, dvd-rw, dvd+r, dvd+rw
www.xboxmods.co.uk staat wel een leuk nieuwtje
After chatting with the Enigmah coder - he tells me they are at an advance stage with a DiVX player addon !! sounds like fun
Volgens mij kan hij zelfs een heel gering aantal cd-r's lezen.Op zondag 26 mei 2002 14:27 schreef B0MBACI het volgende:
Xbox kan haast alles lezen behalve cd-r.
[..]
zou het dan ook zo kunnen zijn dat de Xbox op den duur een mooie divx speler wordt?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Pagina: 1