The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
Always be 2excite(d)
de multicard reader mischien????Op zondag 26 mei 2002 12:34 schreef 2xit het volgende:
Sinds ik een USB-HUB (Belkin) en een Multicard-reader (Sitecom) heb aangesloten op mijn computer duurt het een hele tijd voordat gegevens worden geprint op mijn HP Deskjet 970cxi. Het maakt niet of printer op de HUB aansluit of rechtstreeks op de computer! Daarnaast duurt het opstarten van de computer ook een hele tijd!! Waarschijnlijk heeft dat iets te maken met het feit dat er een Multicard-reader is aangehangen?
Weet iemand hoe dit komt en of er wat aan gedaan kan worden???
Verwijderd
Maar dat lijkt me nog steeds vrij riant voor een printer.
Hoe langzaam is het precies?
Misschien een omslachtige oplossing, maar gaat het wel goed als je de printer en de multicard reader elk aan een ander USB poort van je mobo hangt?Op zondag 26 mei 2002 12:34 schreef 2xit het volgende:
Sinds ik een USB-HUB (Belkin) en een Multicard-reader (Sitecom) heb aangesloten op mijn computer duurt het een hele tijd voordat gegevens worden geprint op mijn HP Deskjet 970cxi. Het maakt niet of printer op de HUB aansluit of rechtstreeks op de computer! Daarnaast duurt het opstarten van de computer ook een hele tijd!! Waarschijnlijk heeft dat iets te maken met het feit dat er een Multicard-reader is aangehangen?
Weet iemand hoe dit komt en of er wat aan gedaan kan worden???
Het duurt echt eeuwen voor dat er wordt gestart met printen. Soms wel 10 minuten. Ik heb ook de printer en de mc-reader elk aan een andere usb-poort gehangen. Maakt niets uit. Kan het iets met de BIOS zijn, aangezien het opstarten ook tergend langzaam gaat???Op donderdag 30 mei 2002 00:45 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Misschien een omslachtige oplossing, maar gaat het wel goed als je de printer en de multicard reader elk aan een ander USB poort van je mobo hangt?
Always be 2excite(d)
Always be 2excite(d)
Uhmm.. Daar heb ik wat aanOp zaterdag 01 juni 2002 01:03 schreef bolleh het volgende:
format c: the answer to all your problems
![]()
![]()
Always be 2excite(d)
Verwijderd
De USB-hub ondersteunt 12Mbps, daaraan hangt alleen een HP Deskjet 970cxi en een Multicard-reader (MMC/SD,SM.CF&MS) van Sitecom aan. Op de vrije USB-poort van de computer hangt een HP Scanner. Ik snap er echt helemaal niets van... Drivers zijn up-to-date, noem het maar op...Op zaterdag 01 juni 2002 10:05 schreef EdonyX het volgende:
is 2Mb veel voor een printer ??? 2 : 8 = 0,25 MB (denk ik, ben geen rekenwonder) , maar is 0.25 MB veel voor een printer? Zo niet, moet je um, niet aan je usb hun aansluiten
Always be 2excite(d)
Lijkt me echt niet veel, maar het hangt er vanaf wat je ermee wilt, voor tekst is het genoeg (zonder opmaak) maar meer... Meestal zit er op dure laserprinters gewoon ram wat je kunt uitbreiden...Op zaterdag 01 juni 2002 10:05 schreef EdonyX het volgende:
is 2Mb veel voor een printer ??? 2 : 8 = 0,25 MB (denk ik, ben geen rekenwonder) , maar is 0.25 MB veel voor een printer? Zo niet, moet je um, niet aan je usb hun aansluiten
|>
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.