[Dreamweaver] Kan geen layer en table inserten

Pagina: 1
Acties:

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Topicstarter
De topic titel zegt het al, ik denk dat ik ergens een optie ofzo heb uitgezet, maar als ik een nieuwe pagina aanmaak blijft het zo. Ik ben redelijk nieuw in het webdesign gebeuren dus niet gelijk afzeiken als het een heel lullig dingetje is.

edit:

Als ik naar insert ga staan table en layer transparant en kan ik ze niet aanklikken, en als ik een nieuwe pagina aanmaak blijf ik het houden. Ik heb hem nog niet opnieuw geinstalled, ik hoop eigenlijk hier mijn antwoord te vinden.

Verwijderd

Raar, wat gebeurt er precies dan, als je 'insert > table' kiest of kan je dit uberhaupt al niet doen? Heb je het programma net geïnstalleerd of misschien al settings veranderd? Kan je in een geheel nieuwe pagina geen table/layer insereten of in een reeds bestaande pagina?

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
kan je niet miss screanshot pšlaatse of iets uitgebrijder je probleem uitleggen?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op zondag 26 mei 2002 19:21 schreef zirus het volgende:
kan je niet miss screanshot pšlaatse of iets uitgebrijder je probleem uitleggen?
Wat is er met jou aan de hand taaltechnisch gezien. :P

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op zondag 26 mei 2002 19:31 schreef cutter het volgende:

[..]

Wat is er met jou aan de hand taaltechnisch gezien. :P
Hij schrijft vast volgens de nieuwe spelling in de VanZirus... :+

Is het maken van tabellen en divjes wel mogelijk geweest? Misschien staat de instelling van je pagina zelf verkeerd...
Of zit je in de verkeerde modus te werken ofzo, dat je die dingen in tekstmodus moet invoegen en niet in previewmodi?
Once you are in design view you will notice that the Insert Table and Draw Layer buttons on the Object panel have been disabled and the Draw Layout Cell and Draw Layout Table buttons appear in the Layout panel
http://www.nv.cc.va.us/home/ataormina/wdc/dreamweaver/tables5.htm

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Hij schrijft vast volgens de nieuwe spelling in de VanZirus...
De nieuwe vanZirus nu in elke boekhandel te koop :P

Er zijn toch meerder manieren om tables te inserten in Dreamweaver??

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op zondag 26 mei 2002 21:39 schreef zirus het volgende:

[..]

De nieuwe vanZirus nu in elke boekhandel te koop :P

Er zijn toch meerder manieren om tables te inserten in Dreamweaver??
inderdaad, volgens die pagina waar ik hierboven op wijs - ik gebruik zelf geen droomwevertje - krijg je in de tekstmodus dus wél die optie in het menu, maar komt er in de editmodus waar je dus de pagina grafisch editable ziet staan, er een menuutje bij waar ze in staan... en daarbij worden de functies in het menu disabled. ja dus.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1