• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vrijdag deze camera gehaald en vol goede moed wat pics geschoten. Thuis natuurlijk direct een poging gedaan om het ding aan de pc te hangen. Handleiding gevolgd, maar na 180x rebooten en opnieuw installeren geen succes. Pc ziet de camera niet en viceversa. Ook nog op een andere pc geprobeerd, maar daar hetzelfde probleem. USB poorten werken allemaal prima. Zodra ik er een printer of iets dergelijks aan hang, begint Windows te miepen over gevonden harde waren, maar bij de camera helaas niet.

Ook de camera + USB-kabel nog omgewisseld bij de winkel, maar helaas. Iemand enig idee? Snap er geen hol meer van.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik weet het niet maar moet je de camera niet eerst op een speciale stand zetten om foto's te kunnen lezen ?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op zondag 26 mei 2002 12:30 schreef BlackMage het volgende:
Ik weet het niet maar moet je de camera niet eerst op een speciale stand zetten om foto's te kunnen lezen ?
Nee, dat hoeft niet bij die Fuji. Wel moet je er op letten, dat de USB-mode niet op Camera staat (anders ziet hij de camera als webcam ipv als verwisselbare schijf). Maar voor de rest kan er eigenlijk niets fout zijn met de instellingen. Camera omwisselen dan maar denk ik, aangezien er maybe een probleem is aan de USB-poort van de camera..?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kijk eens bij aparaatbeheer en kijk eens of er een "!" ergens staat. Zo ja dan delete je dat, start overnieuw op en kijken of je comp het deze keer wel detecteerd.

Had het ook een keer met mijn webcam (niet het zelfde maar ook usb en ook niet detecteren). Had windows de eerste keer geen drivers gevonden en de 2e keer wel, vaag...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-03 21:32
Ga naar de website van fuji en download de speciale usb driver voor digicams, als de originele problemen geeft..

quote van website:

Alternatieve USB drivers voor Windows
Installeer deze als u er niet in slaagt om met de huidige USB driver de camera aan te sluiten op uw pc

moment:

http://www.fuji.nl/support/software/usbdrivers.htm

Alstublieft, :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

welke windows heb je?

kan zijn dat windows je camera niet herkent (als je windows 95 of 98 hebt)

anders koop je ff een sm reader :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Andere drivers ook geprobeerd, maar helaas geen succes. Erg vreemd. Draai btw Windows 98 Second Edition, maar heb het ook al onder XP geprobeerd. K*tzooi :(

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Onder XP werkt hij zoiezo standaard al, zonder drivers. Dus ik denk idd dat er iets met je Cam aan de hand is...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

removable disk drivers van de bijgeleverde cd installeren, dat hielp bij mij.
(ook bezitter van a201)
Pagina: 1