Waar Danger den maze 2-1 kopen

Pagina: 1
Acties:

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb al op de pricewatch gekeken en bij de ocschop hebben ze alleen de danger den maze 2 (en daar kan ik geen peltier tussen stoppen :( )
nu vroeg ik mij af of er nog meer winkels in nederland zijn waar je dit blokje kunt bestellen. op de site van danger den kan het ook wel maar dan heb je weer iets van 20 dollar verzentkosten :(

iemand een idee waar ik dit blokje kan halen (of een volwaardig altanatief voor ongveer de zelfde prijs?

alvast bedankt

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

Verwijderd

Ik ben bang dat je die niet in NL kan bestellen, mischien dat er iemand is de een 2e hands te koop heeft!

Ik heb hem besteld bij www.dangerden.com

• cold
  • Niet online
Op zondag 26 mei 2002 12:54 schreef Freezy het volgende:
Ik ben bang dat je die niet in NL kan bestellen, mischien dat er iemand is de een 2e hands te koop heeft!

Ik heb hem besteld bij www.dangerden.com
:(
enig idee voor altanatieven (peltier moet erwel tussen kunnen)

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

• cold
  • Niet online
is het ovigends mogenlijk om met de maze 2 van ocshop en een koperen plaatje (40X40X3 mm) een peltier te gebruiken?

Verwijderd

als je er 1 bij DangerDen wilt bestellen, dan kun je denk ik
nog net met deze inkoopactie meedoen:

[topic=489538/1/25]