ik wil een console. maar ik zie door de bomen het bos ff niet meer.
ik wil kiezen uit deze:
PS2
Gamecube
Xbox
welke is de beste keus?
ik wil kiezen uit deze:
PS2
Gamecube
Xbox
welke is de beste keus?
Xbox heeft mooiste graphicsOp zondag 26 mei 2002 12:22 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
sorry dat ik um verkeerd ge post heb. hijzal wel moved worden of gesloten....
waar het mij vooral om gaat zijn mooie graphics en een scherp beeld...
Dus een spel dat er beter uitziet en minder goed speelt heeft jouw voorkeur...Op zondag 26 mei 2002 12:22 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
sorry dat ik um verkeerd ge post heb. hijzal wel moved worden of gesloten....
waar het mij vooral om gaat zijn mooie graphics en een scherp beeld...
Dus jij speelt nog Mario op een NES?Op zondag 26 mei 2002 13:24 schreef Aidix het volgende:
[..]
Dus een spel dat er beter uitziet en minder goed speelt heeft jouw voorkeur...
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik speel ook liever mario op de nes dan een of ander mooi uitziend, klote spelend, xbox spelOp zondag 26 mei 2002 13:34 schreef budi het volgende:
[..]
Dus jij speelt nog Mario op een NES?
niet als flame bedoeld, gewoon een grapje
Als er iets leuk is, dan is het wel Mario op een NES spelenOp zondag 26 mei 2002 13:34 schreef budi het volgende:
[..]
Dus jij speelt nog Mario op een NES?
niet als flame bedoeld, gewoon een grapje
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
precies!Op zondag 26 mei 2002 14:00 schreef dascension het volgende:
mwaaah koop gewoon geen console
er zijn al PS2 Emulators voor de computer de GameCube is een stinkapparaat en er word ook al gewerkt aan een Emulator voor de X-Box dus binnenkort al die games gewoon mooi spelen op je computer
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Duidelijk.Op zondag 26 mei 2002 12:18 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
lees jij es even de 2e sticky topic: [topic=384765/1/50]
Hoor dus niet hier thuis maar in Spielerij
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
bah, geen enkele computer evenaart de ervaring om met zn allen op de bank te chillen en tekken3 te spelenOp zondag 26 mei 2002 14:00 schreef dascension het volgende:
mwaaah koop gewoon geen console
er zijn al PS2 Emulators voor de computer de GameCube is een stinkapparaat en er word ook al gewerkt aan een Emulator voor de X-Box dus binnenkort al die games gewoon mooi spelen op je computer
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq