Monster Fusion en WinXP

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Heb net Windows XP bij mijn vader geinstalleerd. Hij heeft een Diamond Monster Fusion AGP. Windows gebruikt de drivers voor "3Dfx Interactive, Inc. Banshee".

Alleen bij bronnen staat:
Dit apparaat kan niet genoeg vrije bronnen vinden om te gebruiken.

Ik heb alleen geen idee waar ik de bronnen kan vrijmaken. Op het desbetreffende tabblad kan ik ook niet handmatig ander adressen instellen (geen knop "handmatige instellingen").

Als ik kijk bij de beeldscherminstellingen staat er ook geen adapter....:?

Iemand een idee wat te doen?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 15:36

star-saber

Ryzen

probeer eens anders drivers

http://www.voodoofiles.com/3dfxhelp.asp

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Reeds geprobeerd...geen succes.

Ik blijf het probleem houden dat er niet genoeg systeembronnen zijn.

Het enig conflict dat ik kan vinden is met "VIA Tech CPU to AGP Controller". Maar die kan ik natuurlijk niet uitschakelen want dan dan werkt het helemaal niet meer. Dit heb ik natuurlijk wel geprobeerd maar zelf mijn geluid is dan brak.

Ik heb overigens wel goed beeld, maar soms als de pc heeft uitgestaan dan krijg ik en beetje strepen als windows opstart...de strepen gaan overigens vanzelf weg :?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber