Toon posts:

wat moet er in een divx/dvd/mp3 inet box komen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil voor in de huis kamer een divx mp3 dvd box bouwen. wat zijn de minimale vereisten. 1 ding staat vast er komt een live 5.1 in en een netwerk kaart. cpu geheugen ect staat vrij. moet zo goedkoop mogenlijk en de kast bouw ik zelf. wie heeft er voor mij tips. kan ik ook bij de computer boer een 2de hans ding halen die upgraden tot divx doos. oj waar kun je die infrorode afstandbedingen kopen voor de pc ik wil geen toetsen bord of muis

Verwijderd

Topicstarter
o ja kan een netwerk kabel ook buiten liggen. mag niet in het plafond boren. dus gaat buitenom kan dit
tevens is dit een schopje

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Editten doe je met dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Schoppen doe je pas na 24-uur :z

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 12:59 schreef Pizzaman het volgende:
Editten doe je met dit knopje: [afbeelding]

Schoppen doe je pas na 24-uur :z
oke maar heb je nog tips over het onderwerp on topic dus

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:03

JT

VETAK y0

• Matrox, anders ATi videokaart voor optimale beeldkwaliteit.
• DVD speler van Pioneer.

Waarom geen TerraTec ? Die hebben meestal net een iets zuiverder uitgangskanaal. Plus dat je eigenlijk beter gebruik kan maken van de digitale uitgang naar een versterker met DD/DTS, omdat de Live Dolby Digital alleen softwarematig decodeert, wat dus een stuk minder is dan een hardwarematige (versterker dus) oplossing.

Misschien 2e gewoon 2 kanaals geluidskaart om tegelijk DivX te kunnen luisteren en via de andere geluidskaart MP3 (voor andere kamer :? )

Zalman cooler en andere ALLEEN stille case fans. Tis irri als je een film zit te kijken, er komt een zachte passage langs en je hoort dat ding zoemen |:(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:22

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ben momenteel ook bezig zo'n doos te maken...
Ik heb een AMD K6-2 450 waar 512Mb geheugen in komt zodra de prijzen dalen >:)

Een afstands bediening kun je toch gewoon bij de megapool of weet ik het halen?
Daar ben ik nog niet mee bezig geweest, maar wil ik wel gaan realiseren.

Maar ik ben zelf de kast aan het maken (hout) dus ben nog wel even bezig...

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Als je er mee wilt internetten is een draadloos toetsenbord met geintegreerde muiw wel aan te raden volgens mij.

Voor de rest kun je hier ff kijken:
[topic=471056/1/25]
voor 140 euro een moederbord+processor(900 mhz), tvout, digital sound-out, netwerk-onboard, er zit 1 pci-slot op, daar kun je geluidskaart in stoppen, of je koopt een dolby-digital versterker en dan heb je genoeg aan de digitale geluidsuitgang

voor dvd en divx zijn een 500mhz pIII wel aan te raden

ik heb zelf als afstandbediening een marmitek-mouseremote, werkt aardig en wordt breed ondersteund, je kunt ook zelf gaan prutsen, maar dan heb je wel apparatuur met hoog processor-gebruik
Pagina: 1