Toon posts:

USB probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb n PC met Win XP Professional en MSI KT7 Pro mobo.
nu heb ik ook nog n ADSLmodem van Alcatel USB (die groene vis :p ) maar hte probleem is dat als ik mijn USB WebCam Go Plus van creative gebruik als mijn internetverbinding openstaat dan hangt mn hele systeem zich op. Als de modem niet aanstaat is er geen probleem. Ik heb de laatste drivers voor mijn WebCam al geinstalleerd maar het wil niet lukken :(
iemand een ideetje , en aub niet de raad om dat ding weg te gooien en een andere te kopen :-)

Verwijderd

files.tweakers.net De laatste drivers voor dat kreng ff daar uit halen. Misschien ook even de search tsjeken om te kijken of het probleem al eerder is voorgekomen.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Probeer je webcam aan je tweede usb controller te hangen, anders een hub met een eigen stroomvoorziening? Ik ednk dat t probleem daar ligt.

Verwijderd

heb ik nooit last van en de modem lijkt op een rog. of kiker. ik heb een trust spy cam 200 die gebruikt 500 ma en mijn modem ook als ik ze beiden op 1 controler zet werken ze alle twee goed meschien is je voeding brak of zo. of hang hem aan een ander controler je hebt er 3. en gebruik niet de via drivers maar gewoon de windows drivers.