ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Tis een verloopje dat ik nog had, van Logitech.
De muis is een Trekker Wheel Mouse 2.0A PS/2 Compatible (jaja, niet echt bijzonder, maar toch
)
De muis is een Trekker Wheel Mouse 2.0A PS/2 Compatible (jaja, niet echt bijzonder, maar toch
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Dat probleem hebbik ook weleens gehad,
toen verholpen door 'm op com2 aan te sluiten, met een extra verlengstukje
toen verholpen door 'm op com2 aan te sluiten, met een extra verlengstukje
Maar dat verlengstukkie heb ik nu niet bij de hand, helaas.
Maar dat zou toch niets uit moeten maken?
Maar dat zou toch niets uit moeten maken?
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
ik denk dat het je helemaal niet zou lukken.. sommige muizen kun je wel dmv zo'n adapter aansluiten en sommige gewoon niet.. ligt geloof ik aan de electronica in de muis..
ik wilde het zelf ook proberen met een logitech OEM muis.. lukt dus niet.. het lukt alleen met een duurdere retail muis..
ik wilde het zelf ook proberen met een logitech OEM muis.. lukt dus niet.. het lukt alleen met een duurdere retail muis..
dat klopt, ik hoorde tijdje terug precies hetzelfde
erg onlogisch, maar dr moet een doos omheen zitten, anders werkt et niet
erg onlogisch, maar dr moet een doos omheen zitten, anders werkt et niet
Maar dan zou ik dus die elektronica aan moeten passen of de draaitjes moeten veranderen/verwisselen. Of er een gewoon een 9-polige D-connector opmoeten maken?
Het moet en zal lukken
edit: Het is idd een OEM, dat staat op de onderkant bij het serienummer e.d.
Het moet en zal lukken
edit: Het is idd een OEM, dat staat op de onderkant bij het serienummer e.d.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
niet elk ps2 -> serieel verloopstukje werkt op elke muis. Die van mijn genius doet het niet op mijn Logitech en die van mijn logitech niet op mijn genius. Die logitech doet het weer wel op een ouwe compaq muis (volgens mij ook een logitech OEM muis).
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 23:01 schreef Koen Rotteveel het volgende:
niet elk ps2 -> serieel verloopstukje werkt op elke muis. Die van mijn genius doet het niet op mijn Logitech en die van mijn logitech niet op mijn genius. Die logitech doet het weer wel op een ouwe compaq muis (volgens mij ook een logitech OEM muis).[/quote]Ikmoet dus gewoon een ander verloopstukje scoren.
niet elk ps2 -> serieel verloopstukje werkt op elke muis. Die van mijn genius doet het niet op mijn Logitech en die van mijn logitech niet op mijn genius. Die logitech doet het weer wel op een ouwe compaq muis (volgens mij ook een logitech OEM muis).[/quote]Ikmoet dus gewoon een ander verloopstukje scoren.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Pagina: 1