Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Anoniem: 45366
Bij mijn weten kon dat altijd. Welke Word gebruik jij?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Klikken tot je zo'n hoekje _| hebt, waarschijnlijk twee keer.
Dan plaats je hem door ergens op de bovenste kantlijn te klikken. De eerste tab die je intoets gaat nu naar die tabstop en hij lijnt rechts uit tegen die "hoek"
resultaat:
[edit] even verduidelijkt met wat plaatjes.
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Ook de inhoudsopgave krijgt dit niet voor mekaar, maar maakt gebruik van tabs.Op zondag 26 mei 2002 01:14 schreef Nutcaze het volgende:
De automatische inhoudsopgave generator van Word krijgt dit voor elkaar dus ik neem aan dat dat ook wel handmatig kan??
Het op dezelfde regel zowel links als rechts uitlijnen gaat volgens mij niet lukken. Misschien kan je iets doen met tabellen of kolommen.
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Hmmm OK maar dit is waarschijnlijk weer niet mogelijk via een macro??Op zondag 26 mei 2002 01:21 schreef hufkes het volgende:
Rechtsuitlijnende tabstop plaatsen, doe je door met de muis eerst te klikken op zwart "hoekje" (|_) links bovenin op het snijpunt van de twee kantlijnen zeg maar. Klikken tot je zo'n hoekje _| hebt, waarschijnlijk twee keer. Dan plaats je hem door ergens op de bovenste kantlijn te klikken. De eerste tab die je intoets gaat nu naar die tabstop en hij lijnt rechts uit tegen die "hoek"
Als je kijkt hoe de inhoudsopgavegenerator te werk gaat zie je dat hij de kop links zet en het bladzijdenummer rechts.Op zondag 26 mei 2002 01:23 schreef -Marshal- het volgende:
[..]
Ook de inhoudsopgave krijgt dit niet voor mekaar, maar maakt gebruik van tabs.
Het op dezelfde regel zowel links als rechts uitlijnen gaat volgens mij niet lukken. Misschien kan je iets doen met tabellen of kolommen.
Hoe bedoel je een macro? Je kunt toch gewoon de hele pagina die tabstop meegeven en dan alle tekst die je invoegt met een tab erin gaat automgisch goed.Op zondag 26 mei 2002 01:23 schreef Nutcaze het volgende:
[..]
Hmmm OK maar dit is waarschijnlijk weer niet mogelijk via een macro??
---
Hmmm ik weet niet wat je precies bedoelt want ik krijgt het dus niet voor elkaar maar ik geloof wel dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik gebruik Word 2000. Bij mij wil ie dus niet ineens rechts gaan uitlijnen na de tab.Op zondag 26 mei 2002 01:25 schreef hufkes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een macro? Je kunt toch gewoon de hele pagina die tabstop meegeven en dan alle tekst die je invoegt met een tab erin gaat automgisch goed.
-Edit- Hij doet sowieso al niks anders als ik die tabstop anders instel????
---
Dat doet de generator dus met tabs en kan je zelf dus ook gewoon doen. Gewoon een tab aan het eind van de regel zetten en de ruimte tussen de twee teksten die je links/rechts wilt uitlijnen opvullen met een leader.Op zondag 26 mei 2002 01:25 schreef Nutcaze het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe de inhoudsopgavegenerator te werk gaat zie je dat hij de kop links zet en het bladzijdenummer rechts.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.