Mijn Z4 Reservoir lekte, volgens mij aan de onderkant, omdat ik gewoon nergens een lekkagespoor kon vinden en de plas steeds rond het reservoir bevond nadat de pc een paar uur(/nacht) uit stond, gelukkig lag het reservoir nog op een bubbeltjesenvelop tegen de resonantie dus kon nog redelijk afdrogen, verder geen schade.
Na 2 a 3 weken te hebben geaircooled vond ik het weer eens tijd worden om 'm te maken, Kaj kwam ff langs en toen ging er weer een liggie branden dat het hoog tijd wordt.
FF langs de Hubo voor wat silicone kit (voor aquariums) en dan losschroeven:
Nog dicht:

Hier zie je mooi de lading epoxy, zo te zien zijn ze toch niet zuinig geweest, dat ie lekt is erg vaag!

Oooooh
Hier kan je mooi zien waar de pomp nou precies aanzuigt.

Damnation..deze was zonder flits
Dus toch écht 500 GPH

BDW de epoxy was hier en daar nog zacht.
De silicone kit is nog aan het drogen, ik heb er geen haast mee dus post later wel hoe het afloopt.
Na 2 a 3 weken te hebben geaircooled vond ik het weer eens tijd worden om 'm te maken, Kaj kwam ff langs en toen ging er weer een liggie branden dat het hoog tijd wordt.
FF langs de Hubo voor wat silicone kit (voor aquariums) en dan losschroeven:
Nog dicht:

Hier zie je mooi de lading epoxy, zo te zien zijn ze toch niet zuinig geweest, dat ie lekt is erg vaag!

Oooooh
Hier kan je mooi zien waar de pomp nou precies aanzuigt.

Damnation..deze was zonder flits
Dus toch écht 500 GPH

BDW de epoxy was hier en daar nog zacht.
De silicone kit is nog aan het drogen, ik heb er geen haast mee dus post later wel hoe het afloopt.