een tijdje terug heeft mijn vrouw een nieuwe pc gekocht (geen merk,ik heb hem zelf inelkaar geknutseld)
een paar gegevens:
mobo : Asus A7V266-EX
proc : AMD Athlon 1600+xp
geheugen : 256 Mb DDR
video : Radeon 7500 pro (AR64S-H)
monitor : Samsung Syncmaster 151s TFT
microsoft wireless desktop
nu wil het geval dat de pc goed werkt maar ontzettend traag is; dat wil zeggen als je iets aanklikt dan duurd het gewoon eventjes (soms een paar seconden) voor dat er een actie komt.
verder lijkt het mij dat de harde schijf meer aan het doen is dan word gevraagd , al weet ik dat niet zeker.
bij het spel redmoon blijkt steeds weer dat het hele spel steeds stagneerd (eerst dacht we dat het aan de kabelverbinding lag, maar na het met mijn P4 geprobeerd te hebben blijkt dat het daar fantastisch loopt).
wat kan er fout zijn??
tips ideeen?
bepaalde bios instellingen die ik nog moet wijzigen?
hier onder een paar plaatjes uit tweak-xp
misschien maakt dat wat duidelijk?

een paar gegevens:
mobo : Asus A7V266-EX
proc : AMD Athlon 1600+xp
geheugen : 256 Mb DDR
video : Radeon 7500 pro (AR64S-H)
monitor : Samsung Syncmaster 151s TFT
microsoft wireless desktop
nu wil het geval dat de pc goed werkt maar ontzettend traag is; dat wil zeggen als je iets aanklikt dan duurd het gewoon eventjes (soms een paar seconden) voor dat er een actie komt.
verder lijkt het mij dat de harde schijf meer aan het doen is dan word gevraagd , al weet ik dat niet zeker.
bij het spel redmoon blijkt steeds weer dat het hele spel steeds stagneerd (eerst dacht we dat het aan de kabelverbinding lag, maar na het met mijn P4 geprobeerd te hebben blijkt dat het daar fantastisch loopt).
wat kan er fout zijn??
tips ideeen?
bepaalde bios instellingen die ik nog moet wijzigen?
hier onder een paar plaatjes uit tweak-xp
misschien maakt dat wat duidelijk?