Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanmiddag een sony cmd-j70 gekocht

nou ben er lekkermee aan het aanklote

ik probber zo mooi mogelijk bv. ringtones op te nemen dit gaat neit echt relaxt met luidsprekers ofzo (wat is de beste techniek)

nou d8 ik het via de externe bijgeleverde head-set te doen allen da ding krijg ik er neit helemaal in (of durf niet door te duwen) duw wel hard want vinger deot er zeer van

tis niet orgineel
een raar zwart ding met 4 vlakjes (soort jackplug) maar krijg ik er niet diep genoeg in. gewoon doorduwe of is het kutspul

de headset is zoals ik al zij niet orgineel sony maar heeft er een raar soort mercedes tekentje opstaan

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 23:00 schreef PlaceR het volgende:

ik probber zo mooi mogelijk bv. ringtones op te nemen dit gaat neit echt relaxt met luidsprekers ofzo (wat is de beste techniek)

nou d8 ik het via de externe bijgeleverde head-set te doen allen da ding krijg ik er neit helemaal in (of durf niet door te duwen) duw wel hard want vinger deot er zeer van

tis niet orgineel
een raar zwart ding met 4 vlakjes (soort jackplug) maar krijg ik er niet diep genoeg in. gewoon doorduwe of is het kutspul

de headset is zoals ik al zij niet orgineel sony maar heeft er een raar soort mercedes tekentje opstaan
Als het niet origineel is moet je het er ook niet voor gebruiken is ook niet goed voor de telefoon zelf heb het zelf ook gehad met een Nokia 3210 na het gebruiken van een niet origineele head set ging er op het gegeven moment van alles fout geluid werd minder de ontvangst heel vaag dus als ik jou was dan zou ik gewoon een Origineele kopen kost rond de 15/25 euro...........

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-03 15:29
Op zaterdag 25 mei 2002 23:00 schreef PlaceR het volgende:

tis niet orgineel

Is het een Ben® Pre-paid pakket? :)

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik krijg hem wel ingedouwd, maar hoe krijg ik hem in godsnaam aan 't werk :? Ik wil gewoon handsfree bellen!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 11:23 schreef Bl@de het volgende:

[..]

Is het een Ben® Pre-paid pakket? :)
ja da pakket ja

ben werkt heir best lekker want boven op de kerk staat een zender van ze en daar woon ik vlakbij

• dôh
Op zondag 26 mei 2002 13:49 schreef PlaceR het volgende:

[..]

ja da pakket ja

ben werkt heir best lekker want boven op de kerk staat een zender van ze en daar woon ik vlakbij
Ik heb die ook gisteren gekocht, gelijk simlock eraf gegooid en me Vodafone abbo erin gegooid. Maar ik krijg idd ook dat ding er niet in, ik krijg hem maar tot de helft. :?

• dôh
Op zondag 26 mei 2002 13:49 schreef PlaceR het volgende:

[..]

ja da pakket ja

Ok hij zit er bij mij in, nu er nog uit zien te halen.. :o

Edit: ok ook gelukt :P Gewoon ff keihard douwen en dan gaat ie er wel in.. :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-03 09:43

jep

Ik ben nog geen headset tegen gekomen die niet past op mijn J 70 hoor :z

Verwijderd

Topicstarter
ga denk ik direct ff terug naar de winkel zit hier naast school namelijk

de results zet ik hier wel neer
Pagina: 1