Toon posts:

[OC / CM] XP1900+ airflow / benchmark

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vandaag even niks te doen en ben met mijn systeem aan de slag gegaan.

Ik krijg de FSB maximaal op 145mhz met multiplier 12x en de vCore op 1.8v Dit met een gelockte CPU. De toename vond ik niet zo super veel dus heb deze in de benchmarks op standaard gezet.

uit de Sisa tests blijkt dat overall mijn XP1900+ (1.6Ghz) beter presteert dan een P4 2Ghz... Best wonderbaarlijk al zeg ik het zelf... (plaatjes staan op de webby)

Verder heb ik nog een benchmark met 3DMark2001SE gedaan. Mijn videokaart draaide tijdens de test NIET ge'oc'ed. (plaatjes staan op de webby)

Ook ben ik een beetje mijn airflow aan het perfectioneren geweest... Ik vind de resultaten zeer goed gelukt. Dat met een minimaal aantal fans... (plaatjes staan op de webby)

In de *specs* staat dat ik een chieftec heb maar dit is nu nog een AOpen HQ08 en me mobo is nog de Abit KR7A. (deze verwissel ik volgende week)

Ben nog bezig met de website om alles af te bouwen.

heb ook net keyboard zwart gespoten en de ledjes vervangen :) ook die pic moeten nog online komen.

Zijn nog redelijk grote pics (+/- 50k a 100k) dus watchout 56K-ers...

webby: http://www.digitalfx.nl/~martin/casemod/system.html

Plz jullie mening over de resultaten (en desnoods design van de page)

:Y) Binnenkort ook picz van me zelfgemaakte case...!!! :D

Verwijderd

Topicstarter
*sk0p* nny0ne ? ;(

Verwijderd

je hebt alles zo ongeveer zelf al gezegd, en 4900 in de benchmark is ook niet echt om over naar huis te schrijven... (no flame) misschien moet je je voltage verhogen tot 1.85V, en dan haal je misschien wel hogere fsb.

Verwijderd

mooie air flow heb je daar gemaakt maat
de web page ziet er wel leuk uit moet allleen nog maar een paar dingen gewijzigd worden

grtz

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:45
Kan je je geheugen niet meer voltage geven?
Wat voor core is je cpu?

35c is wel 'n lekkere temp :)
ik heb zo geen idee hoewarm mijn kamer hier is, maar m'n cpu is nu idle 41c en m'n kast is 38c ... heb nu wel alle kappen erop.
het is btw een AXP 1700+ @ 1653Mhz @ 1.85v met 'n CoolerMaster HHC-001.. ziet er voor de rest leuk uit :) moet verder kunnen, misschien een voltmod ofzo :?