Toon posts:

krijg dit niet in die centraltopicSorry 1024 live

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
En maand of 2 gelede liet ik mijn pc volledig resetten met gevolg dat ook de geluidskaart opnieuw moest worde geinstalleerd Klein probleem ik vind die cd-rom nergens meer ik heb dus een driver gedownload maar deze driver blijkt maar 1 van de twee uitgangen te late werken en ik krijg geen creative launcher met eax,...... meer! Ik kocht vandaag de creative inspire 5.1 5300 surround set maar kan die dus niet aansluiten vermits ik zowel die eerste als de 2de speaker uitgang nodig heb en de digitale uitgang DIT IS NIET LEUK :'( Heb ik trouwens een goede koop gedaan met men surround set ?! ik ben wel van plan een nieuwe pc te kopen met een fatsoenlijke geluidskaart :)
Mijn computer werkt met Windows Me
DANK JE !

Verwijderd

Topicstarter
gaat er echt niemand reageren SNIK

Verwijderd

De Creative Inspire 5.1 5300 is een prima surround setje, maar daar heb je echt een TerraTec SixPack of een Creative SB Live of Audigy voor nodig om dat goed te laten werken. Ik heb zelf een Audigy Platinum en de 5300 en ik heb hier prima 5.1 geluid. Dus je zou eigenlijk een nieuwe geluidskaart moeten kopen aangezien hij toch al kapot is.
Maar je speakersetje is absoluut geen miskoop, dat weet ik zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk persoonlijk niet dat er iets mis is me de kaaart zelf maar dat doorgebrek van die software hij gewoon niet werkt

Verwijderd

Wat voor geluidskaart heb je bij de weg?

Hoo, sorry, kijk weer eens niet uit me doppen. Ik zie het al. (Had me bril niet op, dus kon ik de topictitel niet goed lezen :P)

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Heeft jou Live wel een digitale output :?

ik d8 het niet...

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Op zaterdag 25 mei 2002 22:55 schreef musezic het volgende:
gaat er echt niemand reageren SNIK
Heb ff geduld, is een kwartiertje al te lang? :r

Maar goed, wat voor kaart is het? Welke drivers heb je gedownload? En gebruik voortaan .en in je posts, dat leest wat makkelijker.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

[edit] ik ben kneus ik weet het

Verwijderd

[edit]

lamaar |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal mijn probleem eens rustig uitleggen :)
Ik liet dus mij pc een maand of 2 gelede volledig resetten (harde schijf leeg , ......) Ik moest dus alle drivers,... herinstalleren dat lukte perfect behalve voor de geluidskaart vermits ik daarvan de cd-rom kwijt ben (op die cd rom staan ook de programma's voor de Eax omgevingen , ...) ik downloade dus een driver maar deze heeft enkel het resultaat dat men pc weer geluid geeft, ik mis nog steeds alle software. Ik kan nu ook nog maar 1 van de 2 speaker uitgangen gebruiken vroeger (voor de reset) kon ik men luidsprekers zowel in de 1ste als 2de ingang pluggen maar ik moest wel bij de windows volumeregeling,geavanceerd de optie digital output only aanklikken om uit een van de 2kanalen geluid te krijgen (dit was enkel nodig wannneer ik hem in de eerste plug plugde) Nu na de reset en met die basisdriver kan ik nog maar uit 1 uitgang afspelen ook al klik ik die optie aan
Nu kocht ik die surround set en heb ik dus zowel de eerste de tweede speaker uitgang nodig, als de (EN DIE IS ER WEL DEGELIJK :))digitale out (geel zo'n plugje dat analooglijkt) nodig maar dat 2de kanaal wil maar niet werken en moest deze al werken dan nog miste ik de software om de omgevingen aant te passen ,...
Ik hoop dat jullie me kunne helpe Ik geraak er niet uit !

Het gaat over een creative Live! 1024 player en de surround set inspire 5.1 5300 mijn pc draait op windows Me

Verwijderd

Topicstarter
hehe sorry voor die domme topic maar men probleem werd er al eens uitgekickt en ik geraak er anders niet uit (het is trouwens geen center of achter speaker vraag :))

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Bij Creative kun je voor weinig een nieuw driver-cdtje bestellen.
En zou je wat beter op leestekens en dergelijke willen letten? ik heb het drie keer moeten lezen voor ik snapte wat hier aan de hand was.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.