iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
dat heb ik.. Ik wil alleen ook dat mocht hij via mijn syteem inloggen dat het dan ook niets kan deleten.Op zaterdag 25 mei 2002 22:05 schreef noort5 het volgende:
geef alleen lees rechten op de share
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
geef ze lees rechten en zonodig als ze dingen weg moeten schrijven geef ze er dan wijzig rechten bij
Jeps.Op zaterdag 25 mei 2002 22:05 schreef noort5 het volgende:
geef alleen lees rechten op de share
Als je in Explorer met rechts op je hd klikt, dan op delen en beveiliging. Kan je per user instellen wat ie wel, en niet mag met je hd. Je moet dan wel een NTFS partitie hebben en eenvoudig delen van bestanden uit hebben gezet onder mapopties.
Verwijderd
Dat hoeft niet op Win2k, want dat zit er niet in.Op zaterdag 25 mei 2002 22:09 schreef psmeets het volgende:
[..]
en eenvoudig delen van bestanden uit hebben gezet onder mapopties.
Als je de rechten goed insteld op NTFS niveau, en hij logged in op jouw pc onder zijn naam is er niets aan de hand. Als hij jouw inlognaam gebruikt en jij mag wel deleten, dan kan hij dat natuurlijk ook, even ter verduidelijking.Op zaterdag 25 mei 2002 22:09 schreef Phydomir het volgende:
[..]
dat heb ik.. Ik wil alleen ook dat mocht hij via mijn syteem inloggen dat het dan ook niets kan deleten.
Dus gewoon users aanmaken of groepen en daar users ingooien.
En dan op NTFS niveau aangeven wie wat wel/niet mag.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik wist het ff niet meer, ik werk nu al een half jaar met ikspee, en het lijkt veel op elkaar (niet de kleurtjes etc.).Op zaterdag 25 mei 2002 22:12 schreef deur het volgende:
[..]
Dat hoeft niet op Win2k, want dat zit er niet in.
Tja Win2k en WinXP zijn gebasseerd op dezelfde kernel, alleen XP is in sommige dingen wat uitgebreider. Maar voor 95% zijn ze identiek aan elkaar.Op zaterdag 25 mei 2002 22:16 schreef psmeets het volgende:
[..]
Ik wist het ff niet meer, ik werk nu al een half jaar met ikspee, en het lijkt veel op elkaar (niet de kleurtjes etc.).
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
err, windows en kernel? denk het nietOp zondag 26 mei 2002 15:33 schreef MST_Morpheus het volgende:
[..]
Tja Win2k en WinXP zijn gebasseerd op dezelfde kernel
Windows heeft toch echt net als ieder ander operating system gewoon een kernel hoor...
Windows 2000 kernel voorbeeld
Windows XP kernel voorbeeld
Windows 2000 kernel voorbeeld
Windows XP kernel voorbeeld
think interactive
Pagina: 1