Een vriend van me zou wel graag willen weten welke heatsink/fan ze bij dat filmpje van Toms-hardware gebruiken. Dat filmje over het doorbranden van cpu's als de heatsink eraf is en dan de koperen heatsink die ze bij 1v/d AMD's gebruiken. De andere is iig een noisecontroll silverado. Wie heeft enig id om wat voor cooler het gaat?
waar kan ik dat filmpje dl????
#StopBurningStuff
en edit is ook een functie.Op zaterdag 25 mei 2002 22:20 schreef Cookiemonstar het volgende:
Oeps beetje dom!!!plaatje is link
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Is weer een reden om toch eens te kijken naar intel...Op zaterdag 25 mei 2002 22:42 schreef MasterOverdrive het volgende:
is al oud nieuws, maar wat je daar te zien krijgt is echt gruwelijk
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
dat is een Swiftech MCX370 met Delta 60HP volgens mij
Hmm ja dat filmpje. Niet je heatsink er af halen dus wanneer je aan het gamen bent. DOH
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
neh hoor... Wou je zeggen dat je thuis ook wel eens de koeler er voor de lol afhaaltOp zondag 26 mei 2002 11:17 schreef PsYgHo het volgende:
[..]
Is weer een reden om toch eens te kijken naar intel...
Als je m goed bevestigd heb je nimmer nooit geen problemen
Verwijderd
Nee , deze heeft vinnen , een Swiftech heeft pinnen .Op zondag 26 mei 2002 13:18 schreef De_Bastaard het volgende:
dat is een Swiftech MCX370 met Delta 60HP volgens mij
Verwijderd
De Fan is een Delta HP/MP 60, maar de HS durf ik niet te zeggen.. misschien een AMD-Stock HS, die heeft ook van die grote finnen..
offtopic:
Zijn er behalve dit filmpje en de XP-unlocken film nog meer OC fimpjes op het? ook van andere sites?
Zijn er behalve dit filmpje en de XP-unlocken film nog meer OC fimpjes op het? ook van andere sites?
Idd een Swiftech 370 is het niet want die heb ik. Zelf dacht ik idd ook al aan een Delta fan omdat die wel eens 38 ipv 25 mm hoog zijn, en volgens mij is deze ook wat hoger dan 'normaal'. Alvast bedankt
Damn, kan ik nèt niet meer editen
Maareh... is het een 38 of een 25mm hoge fan
Ik heb het eens met een 25mm vergeleken en dan lijkt ie toch wel 25mm te zijn. Dan is het dus niet zo'n "extreme" versie van Delta. Klopt dat?
Pagina: 1