Wie kan me helpen met het volgende zwaar-irritante probleem:
Ik heb hier een Seagate ST3914N, een 9 gig Ultra-scsi HD (50 pins)
Hij heeft een tijd netjes in ultra mode gedraaid (20mb / 8 bits), maar sinds ik een andere HD erbij heb gehangen doet ie vreemd, ook als die andere HD weer eraf getrokken word.
Bij de detectie van de HD word ie als een 5 mb/sec schijf gezien i.p.v 20 mb/sec
Ik heb lopen testen op m'n symbios 875 UW-SCSI kaart en m'n Adaptec 2940U2W kaart, maar op alle 2 wordt ie gezien als een 5mb'er
(
om precies te zijn, bij detectie geven de volgende kaarten weer:
symbios 875= 5 Mb 8 bits
adaptec 2940= ASYN
)
Of terminated is of niet maakt geen verschil, en ik heb hem al gelowleveled maar niks zorgt ervoor dat ie weer als een lieve, aardige ultra schijf wordt herkend
Handleiding van de HD heb ik ook al doorgespit, maar staat niks nuttig in.
P.S. bij HD tach haalt hij nu 2,7 meg per sec, wat ooit 18 was
Hellup!!!
Ik heb hier een Seagate ST3914N, een 9 gig Ultra-scsi HD (50 pins)
Hij heeft een tijd netjes in ultra mode gedraaid (20mb / 8 bits), maar sinds ik een andere HD erbij heb gehangen doet ie vreemd, ook als die andere HD weer eraf getrokken word.
Bij de detectie van de HD word ie als een 5 mb/sec schijf gezien i.p.v 20 mb/sec
Ik heb lopen testen op m'n symbios 875 UW-SCSI kaart en m'n Adaptec 2940U2W kaart, maar op alle 2 wordt ie gezien als een 5mb'er
(
om precies te zijn, bij detectie geven de volgende kaarten weer:
symbios 875= 5 Mb 8 bits
adaptec 2940= ASYN
)
Of terminated is of niet maakt geen verschil, en ik heb hem al gelowleveled maar niks zorgt ervoor dat ie weer als een lieve, aardige ultra schijf wordt herkend
Handleiding van de HD heb ik ook al doorgespit, maar staat niks nuttig in.
P.S. bij HD tach haalt hij nu 2,7 meg per sec, wat ooit 18 was
Hellup!!!