mag ik vragen waarom ???

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Dit topic van mij: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/504553 gemoved is naar de trashcan ?

Ik was het al kwijt maar ik had graag in dit topic willen reageren: [topic=505572/1/25] maar daar zat ook al een slotje op.

Dus vandaar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou het -niet- de TrashCan ingaan!?
- Zelfs voor de HuisKamer is dat onzin.
- En verder zou het me niet verbazen als dat topic een vorm van warez aanbieden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Nee, ik was benieuwd hoe het zat met dat ip adres. en iemand gaf daar een uitleg over.

Misschien was hk niet zo'n goed idee, maar wist niet waar het anders te plaatsen...

Bovendien was er alleen dat nummer zichtbaar, geen login of pass.... dus hoe kan ik dan warez aanbieden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat slotje zit er niet voor de sier hoor :o

Waarom die in TC staat?

Lijkt me vrij duidelijk. Eigenlijk gaat het topic nergens over.

Het is inderdaad een soort van milde vorm van warez aanbieden (althans mensen zullen slim genoeg zijn om de benodigde info te deduceren) en daarnaast is iedereen slim genoeg om dat adres om te zetten in een IP-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
NOFI:

Maar ik was nog nooit zo'n adres tegengekomen en volgens mij als je dit vraagt in bijv. programming en webscripting zal 8/10 niet weten hoe het te ontcijferen naar een 4 dot ip adres...

Bovendien hoe wou jij daar warez vandaan halen ??? Dan moet je echt goed kunnen hacken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:48 schreef DoRRoN het volgende:
NOFI:
None taken >:)
Maar ik was nog nooit zo'n adres tegengekomen en volgens mij als je dit vraagt in bijv. programming en webscripting zal 8/10 niet weten hoe het te ontcijferen naar een 4 dot ip adres...
Dit is toch wel bij erg veel mensen bekend hoor. Daarnaast weet ik 100% zeker dat er al tamelijk veel topics over geweest zijn ;)
Bovendien hoe wou jij daar warez vandaan halen ??? Dan moet je echt goed kunnen hacken....
Ik heb maar niet gekeken, wat voor ftp server het is/was >:) :P

Tja, je begint je topic met de info dat je GTA3 aan downen bent van dat gekke ip. Zou het dan niet uitnodigend zijn voor andere mensen om de fout in te gaan en te vragen naar de pass via het forum of via icq/e-mail? Er van uit gaande dat anonymous logins zelfs uit staan op het ding. Daar zitten we gewoon niet op te wachten. Als je alleen al het stuk over GTA weg had gelaten, dan was je topic heel anders geweest namelijk :)

Gesnopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:48 schreef DoRRoN het volgende:
NOFI:

Komt omdat ik niet gek ben :)
Ik heb niet gezegd DAT het zo is maar het heeft wel de schijn ervan. We hebben zelfs users gehad die in plaatjes verstopte URLs posten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Helemaal duidelijk Nelske en ItSnows....

Zou een van jullie het topic dan kunnen editen: Het stukje dat ik GTA 3 aan het downloaden ben (overigens al klaar ;)) verwijderen en het dan kunnen verplaatsen naar het meeste geschikte forum hiervoor. Want ik ben zeer benieuwd hoe het in elkaar steekt. Want via de search vind ik hier niks over.

Pleazzzzzz O+ ;) :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:36

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 25 mei 2002 20:57 schreef DoRRoN het volgende:

Zou een van jullie het topic dan kunnen editen: Het stukje dat ik GTA 3 aan het downloaden ben (overigens al klaar ;)) verwijderen en het dan kunnen verplaatsen naar het meeste geschikte forum hiervoor. Want ik ben zeer benieuwd hoe het in elkaar steekt. Want via de search vind ik hier niks over.

213.239.154.11
213 * 256^3 + 239 * 256^2 + 154 * 256 + 11 = 3589249547

3589249547 = voorstelling van je ip in long.

Omgekeerd kan je zelf wel zeker ?

Ben in goeie bui, zal het ook uitleggen:
3589249547 % 256 = 11
3589249547 / 256 = 14020506
14020506 % 256 = 145
14020506 / 256 = ...
tot je aan 213 zit

/ = gehele deling
% = rest bij deling ( modulo )

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 13:25

klomp

Zooi...

sorry dat ik het vraag, maar what the fuck is de trashcan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Op zaterdag 25 mei 2002 20:57 schreef DoRRoN het volgende:

En dit topic dan trashen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 13:48

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op zaterdag 25 mei 2002 21:05 schreef klomp het volgende:
sorry dat ik het vraag, maar what the fuck is de trashcan?
De plaats voor de modjes om alle onzinposts naar te verplaatsen die ze nog achter de hand willen hebben, als ik het goed begrepen heb.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Op zaterdag 25 mei 2002 21:08 schreef odysseus het volgende:

[..]

De plaats voor de modjes om alle onzinposts naar te verplaatsen die ze nog achter de hand willen hebben, als ik het goed begrepen heb.
Nou, mijn vraag was echt gesteld vanuit interesse. Geen onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 21:12 schreef DoRRoN het volgende:

Als ik het goed begrijp dan was dat topic afkomstig uit de HK, hoe zit dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:36

Predator

Suffers from split brain

[..]

Dan had je dan in NT moeten doen zonder GTA3 allusie en zonder FTP adres.

Enkel het long ip dus.

Je weet nu al wat je moet weten, ik het uitgelegd.
Zie mijn post hoger :z
edit:

Zucht, zo'n Cheatah loopt zo snel :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Tja, maar ook al zou hij gesloten worden, dan nog zouden mensen gaan vragen aan je ;)
Daarom was het voor de betreffende mod handiger om hem naar de trashcan te verhuizen.

Overigens zal je topic niet opnieuw open gaan. Hier zijn echt al aardig wat topics over geweest hoor :)

Zoek maar eens op "dotless ip" of "vreemd ip" of iets dergelijks. Gegarandeerd dat je dan een aantal voor jou interessante topics krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Op zaterdag 25 mei 2002 21:15 schreef Nelske het volgende:

[..]

Tja, maar ook al zou hij gesloten worden, dan nog zouden mensen gaan vragen aan je ;)
Daarom was het voor de betreffende mod handiger om hem naar de trashcan te verhuizen.

Overigens zal je topic niet opnieuw open gaan. Hier zijn echt al aardig wat topics over geweest hoor :)

Zoek maar eens op "dotless ip" of "vreemd ip" of iets dergelijks. Gegarandeerd dat je dan een aantal voor jou interessante topics krijgt. :)
Yep, tussen de 200.000 duizend draadjes over internetdelen staan er wel een paar over dotless ip.... ;) :7

Bedankt voor je toch al zo kostbare tijd :P

SLOTJE !!! >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 21:21 schreef DoRRoN het volgende:

[..]

Yep, tussen de 200.000 duizend draadjes over internetdelen staan er wel een paar over dotless ip.... ;) :7
Eentje om te beginnen dan maar? ;)

[topic=161615]

Ziet er wel interessant uit denk ik zo. :)
Bedankt voor je toch al zo kostbare tijd :P
Ur welcome :)
SLOTJE !!! >:) ;)
Vandaag: 10 halen 5 betalen :+ ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.