Toon posts:

PlexWriter 24/10/40A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PlexWriter 24/10/40A. Als ik hem dicht wil doen dan blijft hij hangen en stottert hij, waardoor ik een vreselijk irriterend geluid krijg en hij dus niet dicht gaat. Het lijkt mij dat de writer niet genoeg kracht heeft om de lade dicht te trekken.

Heeft een van jullie dit probleem ook of heeft het gehad en eventueel opgelost. Vertel het mij dan aub.

Het lijkt mij het beste dat ik gewoon terugga naar de winkel waar ik hem heb gekocht. (mycom in eindhoven)En inleveren, er zit immers 3 jaar garantie op :(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Tja, je geeft zelf het antwoord al.

Mare als je het zeker wilt weten, kan ik je vertellen, dat mijn Plextor geen (bij)geluiden maakt als de lade opent of sluit.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 20:35 schreef FoolZero het volgende:
Tja, je geeft zelf het antwoord al.

Mare als je het zeker wilt weten, kan ik je vertellen, dat mijn Plextor geen (bij)geluiden maakt als de lade opent of sluit.
Dit doet hij alleen doordat hij blijft hangen. Hij probeert hem dus dicht te trekken maar het lukt hem niet. Hierdoor blijft hij trekken en kets mijn lade als het ware af op mijn behuizing van mijn writer.

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Op zaterdag 25 mei 2002 20:33 schreef Shorty het volgende:
Ik heb een PlexWriter 24/10/40A. Als ik hem dicht wil doen dan blijft hij hangen en stottert hij, waardoor ik een vreselijk irriterend geluid krijg en hij dus niet dicht gaat. Het lijkt mij dat de writer niet genoeg kracht heeft om de lade dicht te trekken.

Heeft een van jullie dit probleem ook of heeft het gehad en eventueel opgelost. Vertel het mij dan aub.

Het lijkt mij het beste dat ik gewoon terugga naar de winkel waar ik hem heb gekocht. (mycom in eindhoven)En inleveren, er zit immers 3 jaar garantie op :(
als je belt halen ze hem geloof ik zelfs op :D

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-03 15:08
ik heb dezelfde en werkt goed.

dit geval is duidelijk dat je je garantie moet gebruiken :)
dat ding is gewoon kapot

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 22:01

Unagi

Always aware...

Ik heb t ook, kga binnenkort ook m'n garantie eens claimen

• MAFF
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 00:12
[knip]

Gaat weer nergens over. Maar pruts niet teveel aan je cd-rom, anders hebben ze weer een goede smoes dat je er zelf aangeknutselt hebt en dus geen garantie meer hebt.

Life is to short too explore the whole world!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Graag wel ontopic blijven..

Ik heb even wat onzin-posts verwijderd.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54

Meneer aard

Porsche rulez!

alleen als je een mail stuurt naar plextor, heb ik ook gehad met m`n plexwriter 12x10x32, ging na maand of 2 kapot, plextor een mail gestuurd en ze kwamen die volgende dag ophalen en een nieuwe brengen

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Pagina: 1