account aanmaken lukt niet ?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:06
een vriend van me probeerd een account aan te maken bij het forum nou krijgt ie deze melding:
Het email adres dat je hebt ingevoerd is van een gratis email dienst. Helaas kunnen we deze emailadressen niet toestaan. Probeer het nog een keer met bv. het emailadres van je provider.
wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Het email adres dat je hebt ingevoerd is van een gratis email dienst. Helaas kunnen we deze emailadressen niet toestaan. Probeer het nog een keer met bv. het emailadres van je provider.

Wat is hier onduidelijk aan? :?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
OMG ik moet beter lezen :o

Hier accepteren we geen gratis emailadressen. Duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er toch? Er is een hele grote lijst met emailadressen die niet gebruikt mogen worden.

Die vriend van je dient een emailadres te hebben waar wij van weten dat daar geen misbruik mee gemaakt zal worden op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:06
je eerste aanmelding moet met een "goed" mail adres gebeuren. Dat is om fraude te voorkomen ofzo.

als je eenmaal geregget bent kan je gewoon een ander mail adres invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:22 schreef Aikeleer het volgende:
Zoals er al staat is het email adres waarmee je probeert aan te melden al in gebruik. Duidelijk toch?
|:(

het is een gratis mailprovider
op bijv. Hotmail mag je je niet aanmelden... Ik geloof als een soort beveiliging tegen cloontjes oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
hoe kan dat nou ? hij gebuikt een zonnet. werkt niet. hormail werkt niet. mijn zonnet werkt niet....

wat werkt dan WEL ???

trouwens toen ik mijn accout aanmaakte met hetnet werkte het wel, is toch ook gratis ?!??!

SCHIET MIJ MAAR LEK. KRIJG NOU TIETEH!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis e-mail adressen zijn een bron van spam en spammers. Deze werden/worden veelvuldig gebruikt door mensen om de boel te verzieken. Hier en op andere plaatsen op internet. Helaas zullen de goeden door de kwaden moeten lijden.

Het betekent dus gewoon dat die vriend van je een e-mail adres van een ISP zal moeten gebruiken om te registreren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je denkt toch niet dat het altijd zo is geweest dat hetnet accounts geweigerd werden?

Nee na misbruik van dit forum door een aantal users met zulke accounts is dat gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:06
Op zaterdag 25 mei 2002 20:25 schreef Nelske het volgende:
Gratis e-mail adressen zijn een bron van spam en spammers. Deze werden/worden veelvuldig gebruikt door mensen om de boel te verzieken. Hier en op andere plaatsen op internet. Helaas zullen de goeden door de kwaden moeten lijden.

Het betekent dus gewoon dat die vriend van je een e-mail adres van een ISP zal moeten gebruiken om te registreren. :)
maar dan moet je mij eens uitleggen, waarom je later wel een gratis mail adres in mag vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:23 schreef Type het volgende:

op bijv. Hotmail mag je je niet aanmelden... Ik geloof als een soort beveiliging tegen cloontjes oid?
Dat klopt. E-mail adressen die je in 2 minuutjes kunt aanmaken (bwvs.) worden geweerd. Met adressen van een betaalde provider, een eigen domein, of je e-mail adres van school of werk, wordt veel minder gauw geknoeid. De reden is uiteraard dat je bij een ban enigszins lastig aan een nieuw adres kunt komen.
Op zaterdag 25 mei 2002 20:26 schreef internetinfo het volgende:

maar dan moet je mij eens uitleggen, waarom je later wel een gratis mail adres in mag vullen?
Je registratie e-mail adres blijft wel bewaard in de database lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
dus hetnet, zonnet, hotmail word geweerd??

wat mag dan nog wel ??????

half nederland gebruikt die, willen jullie minder leden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

[..]

Het wordt dubbel opgeslagen.
1 keer met registratie en 1 keer actueel.
Als je gebanned wordt dan wordt mag je registratie-emailadres niet meer gebruikt worden.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:24 schreef MisterE het volgende:
SCHIET MIJ MAAR LEK.
Pief paf poei.

Ennuh, een HetNet account moet je je voor registreren bij HetNet, zonnet weet ik zo niet hoe dat zit.
Iig, als jij 20 keer voorkomt in de database van HetNet (omdat jij 20 adressen wil voor 20 accounts op GoT) dan wordt jij er daar uit gekickt...

Dus is het moeilijker te frauderen en te klooien met cloontjes via een HetNet mailadresje dan via een Hotmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:24 schreef MisterE het volgende:
hoe kan dat nou ? hij gebuikt een zonnet. werkt niet. hormail werkt niet. mijn zonnet werkt niet....
zonnet heeft ook gratis diensten. Helaas staat zonnet op de blockedlijst vanwege veelvuldige spam acties vanaf zonnet-adressen.
wat werkt dan WEL ???
Een e-mail adres van een andere niet gratis ISP :)
trouwens toen ik mijn accout aanmaakte met hetnet werkte het wel, is toch ook gratis ?!??!
Bij mijn weten is hetnet niet alleen gratis. Bij hetnet is het denk ik nog niet zo ver, dat de mensen met een betaalaccount de dupe worden op GoT, door de mensen die zitten te spammen met een gratis account.
SCHIET MIJ MAAR LEK. KRIJG NOU TIETEH!!
Je caps hangt :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
hoe kan hij nou geband zijn ??!?!?
Is er nog nooit geweest?

Is het niet megelijk dat ik hem aanmeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Die e-mailadres blokkade zit er alleen maar op, zodat je niet makkelijk een nieuw e-mail adresje scoort voor een nieuw account om eens lekker te gaan lopen klooien.

Daarnaast is het in geval van ernstige praktijken bij een betaald ISP-account natuurlijk voor ons en de ISP wat makkelijker om zaken te achterhalen/op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
kan je een uitzondering voor hem maken ???

hij wil ZO graag :D

tis mrbwx2@hotmail.com

PLEASE !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:30 schreef MisterE het volgende:
Is er nog nooit geweest?

Waar staat dan dat hij gebanned zou zijn?

De provider die hij nu wil gebruiken wordt geweerd als registratie adres omdat in het verleden erg veel misbruik is geweest via die ISP. Dus nu mag je je niet meer reggen via een adres van die ISP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:30 schreef MisterE het volgende:
Is er nog nooit geweest?
Hij is niet gebanned :P

Hij is nog niet eens aangemeld, dus dan kan hij al helemaal niet gebanned zijn (op een ip-ban na dan, maar dat is offtopic ;) )

Het gaat hier puur om het laatste deel van e-mailadressen. Bepaalde extensies worden geblokkeerd bij het aanmelden en die lijst is enorm groot kan ik je vertellen. :) De rede daarvoor heb ik al duidelijk gemaakt.
Helaas niet. De persoon zal toch echt zelf een e-mail adres moeten regelen, waarmee aangemeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:32 schreef MisterE het volgende:

tis mrbwx2@hotmail.com

PLEASE !!!!!
Laat hem een korrekt email adres nemen :)
(definitie korrekt: over het algemeen zijn dat alle niet-gratis emailaccounts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 20:32 schreef MisterE het volgende:

tis mrbwx2@hotmail.com

PLEASE !!!!!
Wat een gezeur.
Mail me maar en je krijgt het wachtwoord van 'MisterEkloon'.
Zelf moet je dan maar een nickchange doen en een ander password.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 25 mei 2002 21:12 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Wat een gezeur.
Mail me maar en je krijgt het wachtwoord van 'MisterEkloon'.
Zelf moet je dan maar een nickchange doen en een ander password.
:? :? Heb jij meerdere accounts :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
sorry hoor,maar als je nog niet eens kan aanmelden met een hotmail, zonnet, hetnet dan zijn jullie niet echt goed bezig.

ik snap wel dat er misbruik van gemaakt kan worden, maar wie zijn daar weer de dupe van.......juist wij.

is er geen andere mogelijkheid tot aanmelden, kunnen jullie de manier van aanmelden niet aanpassen.
gewoon een mailtje sturen met een link te bevestiging, zoals andere forums dat doen ???

hoop dat jullie het wel veranderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Ik zit eens te denken :), er zijn providers in dit land :). Die geen email service hebben, ik neem : Freeacces. ( zelf ook bij geweest :x ). Dit is een bedrijf dat gratis internet verzorgd, in de minder gekabelde delen van het land, en de overheid subsideert dat :9.

Maar daar bij heb je alleen een telefoon nummer, maar geen email. Hoe moet je je dan registreren op got :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Op zaterdag 25 mei 2002 22:41 schreef MisterE het volgende:
sorry hoor,maar als je nog niet eens kan aanmelden met een hotmail, zonnet, hetnet dan zijn jullie niet echt goed bezig.
Waarom dat, er wordt toch een goede rede voor gegeven :)
ik snap wel dat er misbruik van gemaakt kan worden, maar wie zijn daar weer de dupe van.......juist wij.
Als ze hotmail enzo toelaten krijgen ze veel meer leuke spam/clonetjes, wie wordt daar de dupe van, heel GoT
is er geen andere mogelijkheid tot aanmelden, kunnen jullie de manier van aanmelden niet aanpassen.
gewoon een mailtje sturen met een link te bevestiging, zoals andere forums dat doen ???

hoop dat jullie het wel veranderen....
Je moet al via een mail bevestigen dat je je account wil activeren of bedoel je dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op zaterdag 25 mei 2002 22:41 schreef Termi het volgende:
Ik zit eens te denken :), er zijn providers in dit land :). Die geen email service hebben, ik neem : Freeacces. ( zelf ook bij geweest :x ). Dit is een bedrijf dat gratis internet verzorgd, in de minder gekabelde delen van het land, en de overheid subsideert dat :9.

Maar daar bij heb je alleen een telefoon nummer, maar geen email. Hoe moet je je dan registreren op got :?
[Hans Teeuwen modus]
Vette pech voor de kabouters >:) :o
[/Hans Teeuwen modus]

Het is niet ideaal, maar het alternatief is dat alle irritantelingen die de boel willen verpesten hun gang kunnen gaan.
Dan is binnen de kortste keren het hele forum ondergespamd met troep.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterE: zodra user blijk geven op een fatsoenlijke manier om te kunnen gaan met de annonimiteit van internet zal dat zeker gebeuren (lees: nooit dus).

Termi: niet met zo'n account. Helaas is die mogelijkheid verziekt door een aantal users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
...dan begin je een bedrijf en koop je voor honderden euro's een email adres....MAAR dan kun je je wel aan melden bij GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Op zaterdag 25 mei 2002 22:52 schreef MisterE het volgende:
...dan begin je een bedrijf en koop je voor honderden euro's een email adres....MAAR dan kun je je wel aan melden bij GoT
Mijn e-mail adres is ook gratis maar kost gewoon meer tijd en wordt toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ken het probleem ook.
Toen ik lid wou worden deed mijn chello adres het niet, dus ik heb een tijd moeten zoeken naar een gratis adres, wat niet in de GoTblacklist staat, gelukkig heb ik dat ook gevonden. :)
Maarja, voor het zelfde geld had ik dat niet, en was ik waarschijnlijk geen lid van GoT..
Dat is vast ook wel bij andere users gebeurt misschien. ;(
Op zaterdag 25 mei 2002 22:40 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

:? :? Heb jij meerdere accounts :? :?
Nee, maar wel meerdere betaalde e-mailadressen. (sinds kort kan je bij chello aliassen aanmaken. ;)) Op die manier kan ik toch weer een mede-tweaker helpen. :)
En nee, ik zou ook niet weten wat ik verder met meerdere accounts zou moeten.. :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Op zaterdag 25 mei 2002 22:57 schreef DataBeest het volgende:
Ik ken het probleem ook.
Toen ik lid wou worden deed mijn chello adres het niet, dus ik heb een tijd moeten zoeken naar een gratis adres, wat niet in de GoTblacklist staat, gelukkig heb ik dat ook gevonden. :)
Maarja, voor het zelfde geld had ik dat niet, en was ik waarschijnlijk geen lid van GoT..
Dat is vast ook wel bij andere users gebeurt misschien. ;(
[..]

Nee, maar wel meerdere betaalde e-mailadressen. (sinds kort kan je bij chello aliassen aanmaken. ;)) Op die manier kan ik toch weer een mede-tweaker helpen. :)
En nee, ik zou ook niet weten wat ik verder met meerdere accounts zou moeten.. :?
* We Are Borg Are Borg bied hierbij excuses aan, dacht dat je een cloonfabriek had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 22:52 schreef MisterE het volgende:
Nee hoor. Er zullen best gratis emailadressen zijn die niet op de blacklist staan :) Ik meen wel eens een lijst gezien hebben (in LA(?)) met de providers die geblokkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Tja, aanvankelijk had ik ook zwaar de pest in dat ik me niet met een gratis mailadres kon registreren. Maar nadat ik hier een tijdje had rondgelopen maakte ik een akkevietje mee waar iemand, gebruikmakend van tal van gratis mailadressen, het forum dusdanig op stelten wist te zetten dat dit zelfs een tijdje moest worden gesloten. Toen kreeg ik er heel wat meer begrip voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
tja, ik heb al een accaunt, maar ik denk dat er nu wel een heel hoop mensen zich nu niet zullen aanmelden omdat de 'drempel' (oftewel: de moeite ervoor) veel te hoog ligt.

een heel hoop mensen hebben alleen maar een 'free' provider email account, en weten echt niet hoe en waar je een ander account kan krijgen/aanmaken.

sterker nog, de meeste mensen weten niet eens dat er ook alternatieve programma's bestaan voor outlook.

die mensen zeggen meteen: 'daaag'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterE: dat zijn per definitie dus geen Tweakers...
Misschien dat die dan beter op www.beginnersweb.nl terecht kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 22:57 schreef DataBeest het volgende:
Je weet dat er ook wel eens IP bans worden uitgedeeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
niet iedereen is zo slim als jullie natuurlijk :P
en als je DAN een vraag wilt stellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Op zaterdag 25 mei 2002 23:12 schreef ItSnows het volgende:
MisterE: dat zijn per definitie dus geen Tweakers...
Misschien dat die dan beter op www.beginnersweb.nl terecht kunnen :)
Ik kan me als nieuw lid op dit forum hier bij aansluiten. Ik heb zelf meerdere (gratis) email adressen. Het adres waar ik 90% van mijn mail mee verstuur (bij gmx.net) werd niet geaccepteerd. Aangezien ik voor ik lid werd ook al een paar maand heb meegelezen, kan ik begrip opbrengen voor de bestaande regels. Immers, als je geen enkele beperking oplegt dan is de overlast voor het hele forum groter, dan nu het geval is voor die gebruikers die geen geschikt email adres hebben of kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Op zaterdag 25 mei 2002 23:13 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Je weet dat er ook wel eens IP bans worden uitgedeeld? :)
Je weet dat dat niet uitmaakt? Die vriend van hem gaat posten vanaf een ander adres dan vanwaar hij registreerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Op zaterdag 25 mei 2002 23:17 schreef polaris het volgende:

[..]

Je weet dat dat niet uitmaakt? Die vriend van hem gaat posten vanaf een ander adres dan vanwaar hij registreerde.
Die IP's worden ook geregistreed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 23:17 schreef polaris het volgende:

[..]

Oh maar dan worden alle IPs genomen waarop de user geregistreerd staat :)

uashy: dat is wat ik bedoel. Users dwingen ons tot zulke maatregelen: het annoniem kunnen posten van berichten schijnt er voor te zorgen dat men ook domme dingen doet. Zie trouwens het Politiek forum, topics nav van de 11 sept., het releasen van GTA3 door Deviance als voorbeelden. Allemaal dom postgedrag. En dat is MET blacklist.

Zodra dit kan via ontraceerbare emailadressen... Ik zou dan niet meer willen modereren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

account bij hetnet oid maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 25 mei 2002 23:11 schreef MisterE het volgende:
tja, ik heb al een accaunt, maar ik denk dat er nu wel een heel hoop mensen zich nu niet zullen aanmelden omdat de 'drempel' (oftewel: de moeite ervoor) veel te hoog ligt.

een heel hoop mensen hebben alleen maar een 'free' provider email account, en weten echt niet hoe en waar je een ander account kan krijgen/aanmaken.

sterker nog, de meeste mensen weten niet eens dat er ook alternatieve programma's bestaan voor outlook.

die mensen zeggen meteen: 'daaag'
Als mensen van dat niveau zijn vinden we het denk ik ook helemaal niet zo erg dat ze "dahaag" zeggen, daar hebben we www.beginnersweb.nl voor.

edit:

Hmz, die stomme ItSnows was me ernstig voor. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is niet ons doel om zoveel mogelijk leden te hebben hoor. We willen een zo fijn mogelijk forum.. Vandaar dat we hotmail en dergelijke geblokt hebben. Als we als doel hadden 'zoveel mogelijk leden' waren we idd fout bezig geweest...

Maar dat is niet zo. Mensen die geband zijn, zouden anders veel te makkelijk terug kunnen komen met een eoa stom hotmail acountje.. En dat kan nu dus niet.

[..]

Omdat het gaat om de registratie.. We willen niet dat mensen kloons aanmaken met zeer makkelijk te verkrijgen email adressen. Wat je daarna invult is jouw eigen zaak :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 20:23 schreef Type het volgende:

[..]

hek lekker wel gedaan.
Maar das voor jullie tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Je hebt toch wel een pa met een e-mail adres of een account op school/werk? Vul je die ff in, je krijgt je wachtwoord, en daarna verander je je e-mail adres naar je hotmail-adres (dat mag wel namelijk). Hoef je maar 1 keer even iemands e-mail account te lenen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1