Toon posts:

[XboX] Daredevils -> De modchip is uit Official

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij is te koop bij LIK-SANG

Hiero

Alleen je moet nog wel aan de spellen kunne komen :) en kunnen branden etc. etc.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik wacht op de Enigmah :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
Op zaterdag 25 mei 2002 20:18 schreef D³ het volgende:
Ik wacht op de Enigmah :P
Is al verkrijgbaar, en ook in nederland ja. Moet je ff zoeken.

What a fine day for Science! | Specs

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zaterdag 25 mei 2002 20:25 schreef Huntor het volgende:

[..]

Is al verkrijgbaar, en ook in nederland ja. Moet je ff zoeken.
Op de enigmah site staat leverbaar vanaf 27 mei :?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 20:29 schreef D³ het volgende:

[..]

Op de enigmah site staat leverbaar vanaf 27 mei :?
je moet ff zoeken in de future..

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Mod chips zijn illegaal, dus dit topic mag niet echt.

Oke, mod-chips mogen, muv de modchips voor de PlayStation, zie dit <A href=http://www.tweakers.net/nieuws/21586>artikel</A> op <A href=http://www.tweakers.net>Tweakers.net</A>

There is no magic.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
dank je wel will :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 15:15 schreef The Will het volgende:
Mod chips zijn illegaal, dus dit topic mag niet echt.

Oke, mod-chips mogen, muv de modchips voor de PlayStation, zie dit <A href=http://www.tweakers.net/nieuws/21586>artikel</A> op <A href=http://www.tweakers.net>Tweakers.net</A>
Que? Dat vind ik een beetje dubbelzinnig hoor :)

Maar goed, who cares :P

Verwijderd

http://www.ivir.nl/publicaties/koelman/nootmodchip.html

Nog meer leesvoer :) Wat ik der vann moet denken weet ik nog niet :+

Kremers: tja uitspraak is per definitie alleen van toepassing op PS >:)

Verwijderd

Ik heb hem besteld. Als het goed is over 4 dagen binnen jullie krijgen pics enzo. Als ik het niet vergeet :D

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
Ik viond het wel leip hoor. Je garantie is wel in 1 keer pleitus. :(

HT-addict in spe

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vertrouw het niet, volgens mij zal MS nog wel iets achter de hand hebben, ze zijn daar niet achterlijk.

• HenkyDoodle
Op maandag 27 mei 2002 13:22 schreef raptorix het volgende:
Ik vertrouw het niet, volgens mij zal MS nog wel iets achter de hand hebben, ze zijn daar niet achterlijk.
naja.. dat denk ik nou ook weer niet.

HT-addict in spe

• raptorix
Op maandag 27 mei 2002 14:50 schreef HenkyDoodle het volgende:

[..]

naja.. dat denk ik nou ook weer niet.
En jij denkt dat MS geen rekening met MOD chips heeft gehouden :? Reken maar van yes.

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 11:36
Op maandag 27 mei 2002 14:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

En jij denkt dat MS geen rekening met MOD chips heeft gehouden :? Reken maar van yes.
Ok en wat wilden ze er nu nog aan gaan doen? Een mooie geheel nieuwe beveiliging zodat de mensen die nu al een legale xbox hebben die spellen niet kunnen spelen? Dat is het probleem wat ze nu waarschijnlijk gaan doen is wat sony met de ps2 ook heeft gedaan, nieuwere versie xbox uitbrengen waarbij de mod niet werkt of niet meteen werkt.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Ruud2001
  • Laatst online: 22:38

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op zondag 26 mei 2002 20:13 schreef Traceman(KS) het volgende:
Ik heb hem besteld. Als het goed is over 4 dagen binnen jullie krijgen pics enzo. Als ik het niet vergeet :D
Ah cool... ben zeer benieuwd hoe het allemaal in z'n werk gaat en hopelijk gaat alles goed. Heb op zich ook wel interesse in zo'n chip, maarjah die garantie he...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• raptorix
Op maandag 27 mei 2002 15:57 schreef Frostie het volgende:

[..]

Ok en wat wilden ze er nu nog aan gaan doen? Een mooie geheel nieuwe beveiliging zodat de mensen die nu al een legale xbox hebben die spellen niet kunnen spelen? Dat is het probleem wat ze nu waarschijnlijk gaan doen is wat sony met de ps2 ook heeft gedaan, nieuwere versie xbox uitbrengen waarbij de mod niet werkt of niet meteen werkt.
Wel eens aangedacht dat het OS hardware kan detecteren, en wel eens aan gedacht dat een x-box makkelijk gepatcht kan worden?

• Frostie
Op maandag 27 mei 2002 16:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wel eens aangedacht dat het OS hardware kan detecteren, en wel eens aan gedacht dat een x-box makkelijk gepatcht kan worden?
Wel eens gedacht dat die modchip flashable is?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Xavier
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 10:18 schreef Frostie het volgende:

[..]

Wel eens gedacht dat die modchip flashable is?
Wel eens gedacht dat degene die de chip gemaakt heeft het niet eerst volledig heeft getest?
Lijkt me niet dat je een chip op de markt brengt die niet werkt.

Verwijderd

Ik heb hem besteld samen met een maat. Ga hem natuurlijk eerst bij hem proberen ben niet gek >:). Moet alleen nog ff iest regelen voor een ntsc spel ofzo. Of een gekopieerd spel zodat we het uit kunnen testen zeg maar.

• raptorix
Op woensdag 29 mei 2002 10:21 schreef Xavier het volgende:

[..]

Wel eens gedacht dat degene die de chip gemaakt heeft het niet eerst volledig heeft getest?
Lijkt me niet dat je een chip op de markt brengt die niet werkt.
Als die modchip flashable is zoals je zegt is het software matig niet zo moeilijk om die hele chip uit te schakelen.

• raptorix
Misschien dat jullie naieef zijn, maar waarom denk je dat MS zo opvallend stil is over de Mod chip? Geloof mij maar dat als men daadwerkelijk niks kon doen dat men allang allerlei rechtzaken had aangespannen.

• Frostie
Op woensdag 29 mei 2002 11:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als die modchip flashable is zoals je zegt is het software matig niet zo moeilijk om die hele chip uit te schakelen.
Mja en jij denkt dat iemand die die modchip heeft geinstalled vrijwillig dat ding gaat lopen kapot flashen? Om die dingen uit te schakelen is er altijd een user actie nodig en iemand die dat ding patcht zit daar naar natuurlijk niet op de te wachten.

• HenkyDoodle
Er staat een stuk in de Telegraaf over de Enigmah chip vandaag.. :D

HT-addict in spe

• raptorix
Op donderdag 30 mei 2002 10:53 schreef Frostie het volgende:

[..]

Mja en jij denkt dat iemand die die modchip heeft geinstalled vrijwillig dat ding gaat lopen kapot flashen? Om die dingen uit te schakelen is er altijd een user actie nodig en iemand die dat ding patcht zit daar naar natuurlijk niet op de te wachten.
Een hoop chips kan je anders gewoon vanuit een OS flashen, sommige virussen beschadigen op deze manier bijvoorbeeld je bios, daarom hebben de meeste moederborden een optie om deze mogelijkheid uit te zetten.

Verwijderd

Wie gaat het zeker weten proberen? Ik niet, laat het lekker orgineel. ;)

• Frostie
Op donderdag 30 mei 2002 11:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een hoop chips kan je anders gewoon vanuit een OS flashen, sommige virussen beschadigen op deze manier bijvoorbeeld je bios, daarom hebben de meeste moederborden een optie om deze mogelijkheid uit te zetten.
Mja theoretisch kan het maar dan moet microsoft dus spellen maken die een extra functie hebben nl. Het flashen van die chip. Dit zal dan waarschijnlijk bij het rippen al opgemerkt worden dus dan zal er wel een warning verschijnen om dat spel niet origineel te spelen.

Aan de andere kant vraag ik me ook sterk af of zoiets uberhaupt mag....Aangezien die modchip en die xbox gewoon niet van microsoft meer zijn en jij met je console mag doen wat je wil.

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik zou nog ff de kat uit de boom kijken... Gewoon maandje of 2 wachten. Desnoods langer.
Pagina: 1