Hij is te koop bij LIK-SANG
Hiero
Alleen je moet nog wel aan de spellen kunne komen
en kunnen branden etc. etc.
Hiero
Alleen je moet nog wel aan de spellen kunne komen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Is al verkrijgbaar, en ook in nederland ja. Moet je ff zoeken.Op zaterdag 25 mei 2002 20:18 schreef D³ het volgende:
Ik wacht op de Enigmah
What a fine day for Science! | Specs
Op de enigmah site staat leverbaar vanaf 27 meiOp zaterdag 25 mei 2002 20:25 schreef Huntor het volgende:
[..]
Is al verkrijgbaar, en ook in nederland ja. Moet je ff zoeken.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
je moet ff zoeken in de future..Op zaterdag 25 mei 2002 20:29 schreef D³ het volgende:
[..]
Op de enigmah site staat leverbaar vanaf 27 mei
There is no magic.
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Que? Dat vind ik een beetje dubbelzinnig hoorOp zondag 26 mei 2002 15:15 schreef The Will het volgende:
Mod chips zijn illegaal, dus dit topic mag niet echt.
Oke, mod-chips mogen, muv de modchips voor de PlayStation, zie dit <A href=http://www.tweakers.net/nieuws/21586>artikel</A> op <A href=http://www.tweakers.net>Tweakers.net</A>
Verwijderd
Verwijderd
HT-addict in spe
naja.. dat denk ik nou ook weer niet.Op maandag 27 mei 2002 13:22 schreef raptorix het volgende:
Ik vertrouw het niet, volgens mij zal MS nog wel iets achter de hand hebben, ze zijn daar niet achterlijk.
HT-addict in spe
En jij denkt dat MS geen rekening met MOD chips heeft gehoudenOp maandag 27 mei 2002 14:50 schreef HenkyDoodle het volgende:
[..]
naja.. dat denk ik nou ook weer niet.
Ok en wat wilden ze er nu nog aan gaan doen? Een mooie geheel nieuwe beveiliging zodat de mensen die nu al een legale xbox hebben die spellen niet kunnen spelen? Dat is het probleem wat ze nu waarschijnlijk gaan doen is wat sony met de ps2 ook heeft gedaan, nieuwere versie xbox uitbrengen waarbij de mod niet werkt of niet meteen werkt.Op maandag 27 mei 2002 14:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jij denkt dat MS geen rekening met MOD chips heeft gehoudenReken maar van yes.
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Ah cool... ben zeer benieuwd hoe het allemaal in z'n werk gaat en hopelijk gaat alles goed. Heb op zich ook wel interesse in zo'n chip, maarjah die garantie he...Op zondag 26 mei 2002 20:13 schreef Traceman(KS) het volgende:
Ik heb hem besteld. Als het goed is over 4 dagen binnen jullie krijgen pics enzo. Als ik het niet vergeet
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Wel eens aangedacht dat het OS hardware kan detecteren, en wel eens aan gedacht dat een x-box makkelijk gepatcht kan worden?Op maandag 27 mei 2002 15:57 schreef Frostie het volgende:
[..]
Ok en wat wilden ze er nu nog aan gaan doen? Een mooie geheel nieuwe beveiliging zodat de mensen die nu al een legale xbox hebben die spellen niet kunnen spelen? Dat is het probleem wat ze nu waarschijnlijk gaan doen is wat sony met de ps2 ook heeft gedaan, nieuwere versie xbox uitbrengen waarbij de mod niet werkt of niet meteen werkt.
Wel eens gedacht dat die modchip flashable is?Op maandag 27 mei 2002 16:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel eens aangedacht dat het OS hardware kan detecteren, en wel eens aan gedacht dat een x-box makkelijk gepatcht kan worden?
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Wel eens gedacht dat degene die de chip gemaakt heeft het niet eerst volledig heeft getest?Op woensdag 29 mei 2002 10:18 schreef Frostie het volgende:
[..]
Wel eens gedacht dat die modchip flashable is?
Verwijderd
Als die modchip flashable is zoals je zegt is het software matig niet zo moeilijk om die hele chip uit te schakelen.Op woensdag 29 mei 2002 10:21 schreef Xavier het volgende:
[..]
Wel eens gedacht dat degene die de chip gemaakt heeft het niet eerst volledig heeft getest?
Lijkt me niet dat je een chip op de markt brengt die niet werkt.
Mja en jij denkt dat iemand die die modchip heeft geinstalled vrijwillig dat ding gaat lopen kapot flashen? Om die dingen uit te schakelen is er altijd een user actie nodig en iemand die dat ding patcht zit daar naar natuurlijk niet op de te wachten.Op woensdag 29 mei 2002 11:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als die modchip flashable is zoals je zegt is het software matig niet zo moeilijk om die hele chip uit te schakelen.
HT-addict in spe
Een hoop chips kan je anders gewoon vanuit een OS flashen, sommige virussen beschadigen op deze manier bijvoorbeeld je bios, daarom hebben de meeste moederborden een optie om deze mogelijkheid uit te zetten.Op donderdag 30 mei 2002 10:53 schreef Frostie het volgende:
[..]
Mja en jij denkt dat iemand die die modchip heeft geinstalled vrijwillig dat ding gaat lopen kapot flashen? Om die dingen uit te schakelen is er altijd een user actie nodig en iemand die dat ding patcht zit daar naar natuurlijk niet op de te wachten.
Mja theoretisch kan het maar dan moet microsoft dus spellen maken die een extra functie hebben nl. Het flashen van die chip. Dit zal dan waarschijnlijk bij het rippen al opgemerkt worden dus dan zal er wel een warning verschijnen om dat spel niet origineel te spelen.Op donderdag 30 mei 2002 11:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een hoop chips kan je anders gewoon vanuit een OS flashen, sommige virussen beschadigen op deze manier bijvoorbeeld je bios, daarom hebben de meeste moederborden een optie om deze mogelijkheid uit te zetten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq