[wc] Zelf socket a holddown maken?

Pagina: 1
Acties:

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Hallo, ik heb een Dangerden maze blok en sinds kort een MSI K333 Ultra bordje. Mijn ouwe bord had geen gaatjes rond de socket, dus heb ik toen ik mijn dangerden blok kocht gekozen voor zo'n 1 socket tab holddown clip.
Toen ik doe clip eropzette brak meteen de socket tab af en heb ik heb schuin moeten vastzetten.

Het lijkt mij dat een waterblok veel beter vastzit wanneer je hem met 4 van die boutjes met veren en een stukje plexi vastzet. Die dingen zijn bij dangerden te koop en kosten iets van $12, alleen daar komen dan meteen $24 verzendkosten bij.

Nu lijkt het mij dat die dingen vrij simpel zelf te maken zijn, alleen daarvoor heb ik een paar vraagjes.

• Weet iemand precies hoever die schroefgaatjes uit elkaar zitten.
• Weet iemand of die nylon boutjes met moertjes en veertjes ergens in Nederland te koop zijn.

Of is er misschien iemand die nog zo'n ding heeft liggen en hem niet meer hoeft?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:15

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

ik heb een keer van een gozer een gifje van die afmetingen gekregen. Ik zal 's ff voor je kijken

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 19:45 schreef AlKoholiK het volgende:
ik heb een keer van een gozer een gifje van die afmetingen gekregen. Ik zal 's ff voor je kijken
Graag !

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

-Gaatjes zitten 36 en 66 mm uit elkaar
-Boutjes + moertjes is wel te krijgen, veertjes wat lastiger. Ik kan ze inkopen, doosje van 100, dus tegen de tijd dat ik ze heb (over 1 of 2 maanden) post ik het hier wel ff...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

komtie:

Afbeeldingslocatie: http://www.nordsee.nl/~joris/topic/2922918055.gif

Astu, nu ga ik Ghost Recon spelen :)

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

nou weet ik alleen niet meer of dit de afmetingen zijn van de sockets/slots, of van de mounting holes...

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik kwam op mijn epox 8kha+ (met socket A) op gaatjes van 3,7mm, de afmetingen van de gaatjes van centrum-centrum was 36x67mm

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Ok, bedankt.

Nu nog ergens aan die boutjes en veertjes zien te komen.

Ik heb in iedergeval een spacer bestelt om te voorkomen dat mijn waterkoeling nog meer slachtoffers eist.

Pagina: 1